Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Belediye Çalışanları Yardımlaşma

Konu, 'Mesleki Deneyimleriniz' kısmında Nuri Ünal tarafından paylaşıldı.

  1. Nuri Ünal

    Nuri Ünal CMNet Üyesi

    Arkadaşlar Merhaba

    Belediye de çalışan arkadaşların özellikle tecrübeli arkadaşların tecrübesiz arkadaşlara yardımcı olması ve hazırladıkları talimat olsun yönetmelik olsun paylaşması için bu konuyu oluşturuyorum şimdiden teşekkür ediyorum.

    Arkadaşlar ordamısınız ? :hhhhhh:
     
  2. ahmedo

    ahmedo CMNet Üyesi

    mrb arkadaşlar
    belediye sisteminden AAYP hazırlanmasıyla ilgili
    şöyleki ''onaylanmış yönetim planında A mahallesine 340 poşet 12 iç mekan kutu 4 tane konteyner'' dağıtılacak
    yeni sisteme göre nasıl paylaştırılacak
    biriktirme ---
    ayrı toplama ---
    kapıdan kapıya ---
    bilgisi olan yazsın lütfen!
     
  3. Nilüfer Çelik

    Nilüfer Çelik CMNet Üyesi

    Bizim belediyede mühendis yok.. en son gelişme raporu 2013 te hazırlanmış, e 6 aylık dönemler halinde nasıl yapacam şimdi... bu konuda derin stresler içindeyim :agla::agla::agla::agla::agla: bişey de bilsem yazsam ne güzel yaa :(
     
  4. gülay

    gülay CMNet Üyesi

    Nilufer Hanim, gelisme raporu kolay :) mailinizi verin, gecmis yillara ait bir ornek gondereyim size ancak yeni sistem de neler isteniyor daha inceleyemedim.
     
    Nilüfer Çelik ve Murat Şimşek bunu beğendi.
  5. Nilüfer Çelik

    Nilüfer Çelik CMNet Üyesi

    nilufercelik33@gmail.com rapor formatını da inceliyorum çok teşekkür ederim yaa.. ama en çok eğitim verme konusu, üstüne bir de resim çektirme muhabbeti canımı sıkıyor:D :eek::eek:
     
  6. Zeynep Engin

    Zeynep Engin CMNet Üyesi

    Belediyelerde hafriyat yönetmeliğinin uygulanması ile ilgili bilgisi olan var mı?
     
    Nuri Ünal bunu beğendi.
  7. gülay

    gülay CMNet Üyesi

    okullarda egitimler cok zevkli oluyor, kesinlikle tavsiye ederim.gelisme raporunu bu ay sonunda yapacagiz biz de, belgelendirmeden ona cok vaktimiz yok, tamamladigimda ben unutabilirim ancak siz bana hatirlatirsaniz yardimci olurum :) mailinize de 2014 de hazirladiklarimizi gun icinde aticam
     
    Nilüfer Çelik bunu beğendi.
  8. Nilüfer Çelik

    Nilüfer Çelik CMNet Üyesi

    çooook teşekür ederim :)
     
  9. ahmedo

    ahmedo CMNet Üyesi

    mrb GÜLAY hanım
    gelişim raporu örneğini bana da gönderebilirmisiniz
    ahmtkamk@gmail.com
    şimdiden teşekkürler...
     
  10. birgulcom

    birgulcom CMNet Üyesi

    @ahmedo biriktime-ayrı toplama-kapıdan kapıya ile ilgili bilgi edinebilseniz paylaşır mısınız? Sanırım kimsenin bir bilgisi yok. Şimdiye kadar dağıtılan mı dağıtılacak olan mı? Bir tanesin de adet/ay yazıyor diğerlerinde hiçbirşey yazmıyor..
     
  11. ahmedo

    ahmedo CMNet Üyesi

    @birgulcom adet/ay dediği dağıtılacak poşet sayısını belirtiyor ki onaylanmış yönetim planında 6 ayda dağıtılacak sayı verilmişti.
    o sayıyı 6 ya bölüp ekleyin..
    bende daha sağlıklı bir bilgiye tam ulaşamadım
    herkes farklı bişeyler söylüyor
    iyi çalışmalar
     
  12. Çiğdem Aksoy

    Çiğdem Aksoy Genel Yönetici

    Merhaba Arkadaşlar;
    Dosya paylaşımlarınızı forum üzerinden yapmanızı rica ederiz. ihtiyacı olan, örnek olarak incelemek isteyen arkadaşlarımız mutlaka olacaktır.
     
  13. Nuri Ünal

    Nuri Ünal CMNet Üyesi

    Merhaba Arkadaşlar Katılımınızdan Dolayı teşekkkür ediyorum çiğdem hanım haklı sanırım dosyaları forum üzerinden paylaşırsanız çok daha makbule geçer.
     
  14. gülay

    gülay CMNet Üyesi

    benim burda paylasabilmem icin belediye adini firma adini vs. ozel bilgileri tek tek okuyup silmem lazim o kadar vakit bulabilsem keske,
    belediyemin izni olmadan internet ortaminda paylasim yapmam dogru olmayabilir, paylasamayacagim icin kusura bakmayin.
    mail adresini gonderen arkadaslar aklimdasiniz bilgisayarin basina oturamiyorum, telde de dosyalarim yok, musait bir animda gondermeye calisacagim.
     
    Nilüfer Çelik bunu beğendi.
  15. Nuri Ünal

    Nuri Ünal CMNet Üyesi

  16. ahmedo

    ahmedo CMNet Üyesi

    mrb arkadaşlar
    TAT firması olarak bir belediye ile protokol imzalayacağız
    elinde örnek bir protokol olan ahmtkamk@gmail.com adresine gönderebilir mi
     
  17. Hilal ARSLAN

    Hilal ARSLAN CMNet Üyesi

    @ahmedo kardeş, siz TAT firma olarak belediyelerden ne istiyorsunuz yani hangi şartları yerine getirmesi gerekiyor belediyenin ?
     
  18. Nuri Ünal

    Nuri Ünal CMNet Üyesi

    Arkadaşlar belediye mıcır ocağı açabilirmi işletebilirmi ?
     
  19. gülay

    gülay CMNet Üyesi

    Arkadaşlar maillerinize eski dönemleri attım örnek olması açısından, tarihlerine çok takılmayın 2015 ilk altı aylık periyot da dahil aynı formatı kullandım, 2015 ikinci altı aylık sistem üzerinden sanırım (henüz inceleyemedim) şubat ayında onu da yapacağım, yardımcı olmaya çalışırım ihtiyaç duyarsanız.
     
  20. ahmedo

    ahmedo CMNet Üyesi

    @Hilal ARSLAN
    protokol imzalayacağımız belediye merkez ilçe belediyesi değil
    bir aktarma merkezi temin etmeyi de düşünüyoruz ona göre örnek olacak bir protokol işime yarar
    iyi çalışmalar...