Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

Konu, 'Çevre İzinleri ve Lisanslar' kısmında muhendis63 tarafından paylaşıldı.

  1. muhendis63

    muhendis63 CMNet Üyesi

    Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen varmı ?
    yenı danışmanlık şirketi kurmak isteyen bir arkadaşımız için elinde hazır bakanlıktan yeterlilik almış şirket varsa iletişime geçsin bi zahmet...
     
  2. Çağatay Çetinkaya

    Çağatay Çetinkaya CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    :))
     
  3. muhendis63

    muhendis63 CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    adam uğraşmak istemiyor ...baştan başvuru yapcağina pratık olarak elinde satlık olanlara talip..
     
  4. Ercan Koca

    Ercan Koca CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    abi böyle birşey mümkünmüdür yaaa???
     
  5. muhendis63

    muhendis63 CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    tabi mümkün ..mesela şirket kuruyosun yeterlilik aliyosun fakakt bişeyler ters gidiyo yapamiyosun satmak istiyorsun..o zmanda notere gidip değiştirmek istedğin ksımlrarı değiştirip kendi adına geçiryosun...
     
  6. Ercan Koca

    Ercan Koca CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    daha önce duymadığımdan böyle bir tepki verdim.
     
  7. muhendis63

    muhendis63 CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    normaldir....bilmemek ayip değil malum....
     
  8. snnklnc

    snnklnc CMNet Üyesi

    Cevap: Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen?

    Zaman olarak bı tasarruf saglayacagını sanmıyorum. Bu sekılde bı arayıs yerıne ıslemlere baslamak daha mantıklı. Kaldıkı ısın danısmanlık tarafı en kolay kısmı masa basından halledıosun sonucta..
     
Çevre Danışmanlık Şirketi Devretmek İsteyen? konusuna benzer içeriklerimiz
  1. danışmanlık şirketi açma..

    merhaba arkadaşlar danışmanlık şirketi açmak için yetki belgesi bunun yanında nelere ihtiyacımız var..teşekkür ederim:D
  2. danışmanlık şirketi..

    Danışmanlık şirketi açarken bildiğiniz üzere çevre mühendisine ihtiyacımız var peki başvuru yapabilmek için 3 nünde çevre görevlisi belgesi olması mı lazım?bir tanesinin olup diğerlerinki başvuru halindeyse olma ihtimali varmı.bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.
  3. Danışmanlık şirketi-btb-smm

    merhaba arkadaşlar kısa zaman önce sorduğum soruların cevabına bugün kendim ulaştım öğrenmişken sizlerle paylaşmak istedim. öncelikle danışma şirketi açmak için sadece btb yeterlidir ayrıca smm ye ihtiyaç yoktur. eğer bir şirkette çalışmıyorsak ve bireysel iş yapmak istiyorsak smm ye ihtiyaç duyulmaktadır.örneğin lpg istasyonları..
  4. Çevre danışmanlık şirketi açma koşulları

    Arkadaşlar çevre danışmanlık şirketi açmak için koşullar neler yardımcı olur musunuz?