Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Içme suyu arıtma tesisleri çıkış numunesi analizleri hk

Konu, 'İçme Sularının Arıtılması' kısmında oseflek tarafından paylaşıldı.

  1. oseflek

    oseflek Misafir

    Merhabalar. İçme ve kullanma suyumuzu temin ettiğimiz arıtma tesisinden akredite analiz yaptırma sıklığı ne olmalıdır? tesisin kapasitesi önemlimidir. içmesuyu elde edilen veya elde edilmesi planlanan yüzeysel suların kalitesine dair yönetmelikte mi? insani tüketim amaçlı sular hakkında yönetmelikte mi?
    birde içme suyu standardı ts 266 ya da ulaşamadım.
     
  2. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    arkadaşım öncelikle içmesuyu elde edilen veya elde edilmesi planlanan yüzeysel suların kalitesine dair yönetmeliği yeni yapılacak olan isale hattı ve içme suyu arıtma tesisinin parametrelerini verir yani adı üstünde elde edilmesi planlanan der buradaki analizleri genel olarak çevre ve orman bakanlığı akredite ve dsi genel müdürlüğü laboratuvarları yapar ve ayrıca içme suyu projesini yapan firma ek olarak aylık numuneler alır ve buna göre tesis projelendirilir.

    Senin mevcut içmesuyu arıtma tesisin yapılmış ise buradaki içmesuyu kriterleri hem çmesuyu elde edilen veya elde edilmesi planlanan yüzeysel suların kalitesine dair yönetmeliğe hemde ts 266 ya uygun olmalıdır analiz sıklığı ise içmesuyunda günlük analiz alınır ama sadece arıtma tesisinde değil geçen hatların pompa istasyonlarındada alınır ayrıca içmesuyu arıtma tesisi yapıldıktan sonra mahali yasalara göre tesis mülki amir tabiriyle belediyelere devredilir günlük olarak içmesuyu arıtma tesisinde projesinde belirtilen değerleri önemli olan parametreler belli sıklıklarla yapılır.
    birde lütfen w değilde v kullanın
     
  3. CMNet Okuru

    CMNet Okuru CMNet Üyesi

  4. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    imla hatasından bahsetmiyoruz burda türkçede yazılan bir harften bahsediyoruz lütfen klape kendinize tartışma ortamı yaratacak kelime ve cümleler kurup ortamı dahada germeyin bir sorununuz varsa lütfen kendi içinize atınız ve komedi eksenli tarafgirlik yapmayınız
     
  5. Pınar Esin

    Pınar Esin CMNet Üyesi

    Nerede w kullanılmış, ben de ona takıldım?
     
  6. oseflek

    oseflek Misafir

    yahu yeminlen benimde içimde kaldı soracam aman muhabbet uzamasın die sormuyorum.
    W nerede kullanılmış cidden:D
     
    Pınar Esin bunu beğendi.
  7. Fatih Özcan

    Fatih Özcan Site Kurucusu

    Tartışmanın uzaması asıl konuya zarar veriyor arkadaşlar. Lütfen tadında bırakalım.
     
  8. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    ben tartışmayı uzatmak niyetinde değilim amma velakin arkadaşa yardımcı olmamızı ve bir yazı yazmamıza rağmen arkadaşlar işi gerçekten insanla alay eder şekline getiriyorlar daha önceki w yazılan mesajda bu arada silinmiş
    burada insanlara yardım etmemize zaman ayırmamızın ve bir sitemde bulunmamızın değeri yoksa hiç yazmayalım hiç yardım etmeyelim daha iyidir .
     
    Fatih Özcan bunu beğendi.
  9. oseflek

    oseflek Misafir

    dediğiniz gibi yardımlaşıyoruz. gerilmeye gerek yok. küçük olaylara takılmayalım. dikkat ederseniz eski bir mesaj bu. gecenin bir vakti canı sıkılan bir arkadaş garip bişey yazdı konu tekrar gündeme geldi. yöentici arkadaşlarda müdahale etmiş ve silmiş zaten.
    boş verelim büyütmeye gerek yok. sakin sakin.
     
    Fatih Özcan bunu beğendi.
Içme suyu arıtma tesisleri çıkış numunesi analizleri hk konusuna benzer içeriklerimiz
  1. içme suyu arıtma tesisi aylık işletme raporu

    arkadaşlar içme suyu arıtma tesisi aylık işletme raporu örneğine ihtiyacım var bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim
  2. İçme suyu arıtma tesisi işletme problemleri

    ARKADAŞLAR MERHABA, İçme suyu arıtma tesisindeki işletme problemleri ile ilgili bir kaynak arıyorum, yardımcı olursanız sevinirim..
  3. Içme suyu arıtma tesisi örnek akım şemaları

    Arkadaşlar, Örnek olarak İçme suyu arıtma tesisi akım şemalarına ekten ulaşabilirsiniz. Gizlilik ilkesinden ötürü arıtma tesisleri isimleri değiştirilmiştir.
  4. Içme suyu aritma tesisi projesi

    Herkese merhaba, Hızlı karıştırma yavaş karıştırma ve çöktürmenin aynı dairesel havuzda yapıldığı birleşik sistemli olan ve her türlü ayrıntılı hesaplamaların yapıldığı bir projeye ihtiyacım var, yardımcı olursanız sevinirim.