Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kati atik karakterizasyon calismasi

Konu, 'Katı Atıkların Kontrolü' kısmında Merve Yeşildağ tarafından paylaşıldı.

  1. Merve Yeşildağ

    Merve Yeşildağ CMNet Üyesi

    Merhaba arkadaslar, kati atik karakterizasyon calismasi nasil yapilir ? Yardimci olur musunuz
     
  2. Rıfat Yıldırım

    Rıfat Yıldırım CMNet Üyesi

    o iş biraz pis bi iş :) ne kadarlık bi atık kütlesi üzerinde yapacaksınız? (yani belediye atıkları, yurt atıkları, okul atıkları vb.)
     
  3. Merve Yeşildağ

    Merve Yeşildağ CMNet Üyesi

    Belediye atiklari icin yapacam
     
  4. Rıfat Yıldırım

    Rıfat Yıldırım CMNet Üyesi

    tam olarak ne istemiştiniz? Çünkü bu sorduğunuz bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
     
  5. Merve Yeşildağ

    Merve Yeşildağ CMNet Üyesi

    Tam istediğim bu süper ya teşekkür ederim:)
     
  6. burhanettin55555

    burhanettin55555 CMNet Üyesi

    merhaba arkadaşlar sıze ıkı sorum var bırıncısı ıstedıgım bı bolgenın katı atık karakterızasyonunu nerden ogrenebılırım? ıkıncı sorum ıse dort dortluk bır tat ın herşeyı dahıl yatırım malıyetı sızce nekadardır? makınelerden tesısın çatısına kadar kapalı bı tesıs malıyetı lazım tahmını degr?
     
  7. L.Nergiz

    L.Nergiz CMNet Üyesi

    1. Sorunuz için katı atık karakterizasyonunu o bölgedeki belediyeden öğrenebilirsiniz, bitirme çalışmam için belediye ile birlikte çalışmıştım bu konu ile ilgili olarak
     
  8. Hüseyin Hanlı

    Hüseyin Hanlı CMNet Üyesi

    Merhaba,

    atık karakterizasyonunun içine sanayi atıklarıda girer mi?
     
  9. oguzhan_gnc

    oguzhan_gnc CMNet Üyesi

    Öncelikle merhabalar
    Araştırma projesi olarak katı atık karakterizasyon analizini aldık fakat biz bu projeyi 4 bölgeden numune alıp ufak çaplı yapmayı düşünüyoruz nasıl yapabiliriz yardımcı olursanız seviniriz
     
  10. Aydın Demirel

    Aydın Demirel CMNet Üyesi

    genelgesi ve metodu.
     

    Ekli Dosyalar:

    gülay ve handezeynepaydn bunu beğendi.
  11. Evrem Yeşil

    Evrem Yeşil CMNet Üyesi

    merhaba, katı atık karakterizasyon çalışmasını belediye ile yaptık il müdürlüğüne gönderip atık yüzdesini değiştiren var mıdır?
     
  12. emin2

    emin2 CMNet Üyesi

    Solucanın gübresiyle borçlarını sıfırladı, dört de tesis kurdu

    Denizli'nin Kale İlçesi'nde, ailesinin borç yükünden kurtulması için dört yıl önce eşi Ali Sarıtaş (53) ile solucan ve solucan gübresi üretimi işine başlayan Bakiye Sarıtaş'ın (50), hayatı bir anda değişti. 620 bin lira olan borcunu ödeyen, bunun yanı sıra 170 dönüm arazi ve 4 üretim tesisi sahibi olan Sarıtaş, işe başladıklarında kendileriyle dalga geçildiğini ancak yılmadıklarını ve başarılı olduklarını söyledi.

    http://www.milliyet.com.tr/solucanin-gubresiyle-borclarini-ekonomi-2466919/