Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Mobil imza

Konu, 'Soru ve Cevap' kısmında Olgaç Sürmelihindi tarafından paylaşıldı.

  1. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    Arkadaşlar kolay gelsin. Dün mobil imza için kullandığım telefona mesaj geldi ve mesajda; 16 eylül'den sonra mobil imza işlemleriniz sona erecektir. Detaylı bilgi için 532'yi arayın diye. Bu sorunu yaşayan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum.
     
    Tuğçe Özcan bunu beğendi.
  2. Mert Erdoğan

    Mert Erdoğan CMNet Üyesi

    Ücretsiz sim kart değişimleri TİM'lerde yapılıyor.
     
  3. Serkan Çiçekay

    Serkan Çiçekay CMNet Üyesi

    " GSM aboneliğinizi etkileyen, borçtan geçici kapama veya TL bakiyesi yetersizliği nedeniyle TurkcellMobilİmza bedelinin tahsil edilememesi benzeri durumlarda Elektronik Sertifika’nız askıya alınmaktadır. Bu durumu giderdiğinizde, sistem otomatik olarak ilgili bedeli tahsis ettikten sonra, servisiniz kullanıma açılacaktır. Servisinizin ve sertifikanızın durumunuzu sorgulamak için Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. "
     
    Ahmed Arif Çelik bunu beğendi.
  4. Mert Erdoğan

    Mert Erdoğan CMNet Üyesi

    Bu mobil imza servisi ile alakalı bir durum. Bana da aynı mesaj geldi. Yeni teknolojili sim kartlarla değişim yapılıyor.
     
  5. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    Peki telefon yanımda yok onu götürmeye gerek var mı?

    kardeşim tl yüklemesi yapıyorum ve tl vardı içinde. Şimdi arayıp konuşacağım.
     
  6. Mert Erdoğan

    Mert Erdoğan CMNet Üyesi

     
  7. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    hepinize çok teşekkür ediyorum. Herhangi bir gelişme olursa haberdar ederim:)
     
    Mert Erdoğan bunu beğendi.
  8. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

    Ben bunu musteri hizmetlerine ve bir TİM e sordum ole bisiu yok diyolar bana hattiniz zaten 128k ise sorun olmaz diyolar. Degisim yapan varmi yinede emin olamadim
     
  9. Tolgay Doğan

    Tolgay Doğan CMNet Üyesi

    bana direk 532 den ulastilar. iletisim bilgisi alip ucretsiz olarak sim kartimi yenilediler. eski sim kartlarla artik mobil imza islemi yapilmayacak dediler. geldi, aktif ettiler sim karti. sonra da mobil imza aktivasyonu icin aradilar. islem tamam.
     
  10. Serkan Çiçekay

    Serkan Çiçekay CMNet Üyesi

    e-imzada da bi yenileme işlemi oldu.
     
  11. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

    Yani yenilemek gerekio kesin o zmn bide bana TİM e gtmeniz gerekio dedi gtmeden halledilebiliyomu
     
  12. Tolgay Doğan

    Tolgay Doğan CMNet Üyesi

    sanirim sim kart la calisan elektronik imza sistemlerinin hepsinde degisim olmus. yeni nesil sim kart die bi zimbirti cikmis onla alakali. 4g destekliyor falan.

    ben TİM e gitmedim. aradilar. kargoyla sim karti gonderdiler. 532 yi bir arayin belki gitmenize gerek kalmaz.
     
  13. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

  14. OlcayE

    OlcayE CMNet Üyesi

    Arkadaşlar bende yaşadığım olayı şöyle anlatayım:
    gelen mesajla birlikte şirketimizde 3 kişi gittik durumu anlattık arkadaşımdan yeni kart için 25 lira ücret talep ettiler. e mesajda TİM lerden ücretsiz değişim yapabilirsiniz yazıyor nasıl yani dedik. orada giriş yaptığında ekrana bir mesaj gelmeden ücretsiz veremeyeceklerini söyledi. turkcell ücretsiz dağıtıyormuş kartları ama onlarda bu şekilde oluyormuş. benimkinde mesaj geldi ücretsiz değiştirdi ama kart 64 kb. e 128 olmayacak mı mobil imza için dedim. onlarda turkcell genel merkezden iletişim merkezlerine gelen maili gösterdi 4g li kartların 64 kb olanlarının 128lik olanlarla aynı işlevi gördüğünü belirtmişler. arkadaşım turkcellden gelen kartı bekleyeceğini söyledi. benim izin lisans başvurularım var ve imzaya bu hafta ihtiyacım var. bende kartı aldım çıktım. emin olmak için turkcell müşteri hizmetlerini aradım. ben aldım 64 k bi sıkıntı olur mu dedim. kesinlikle 128 kb olması gerekiyor dediler. ve durumu anlattım fakat değişim sürecinde müşterileri tek tek arayacaklarını ve kartları dağıtacaklarını söylediler. e son gün mü arayacaksınız dedim sonuçta bir çok insan kurumsal olarak bu hizmeti kullanıyor ve işleri aksayabilir. neymiş 4g teknolojisine geçiş yaptıklarından bütün kartları ona uygun yapacaklarmış ama bizim hatlarımızda mobil imzalar kullanılamayacakmış. ilgili birim sizi 15 eylülde arayacak değişim için bekleyin dediler. o turkcell iletişim merkezini şikayet edeceğim eğer işimi aksatırsa. birinin dediği birinin dediğine uymuyor. turkcell gene bir sürü insanı mağdur edecek benden söylemesi.
     
  15. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

    Kesinlikle birinin dedigi birine uymuyo ben simdi tekrar aradim trcell bayilerine dagitim yapilmis degstrmek gerekiomus kesin bayiye kimliklr gdip degisim yapmak gerektigini solediler ayrica sistem 5 yada 5 bucukta kapanio haberiniz olsunda
     
  16. deryaozyurt

    deryaozyurt CMNet Üyesi

    Ben de Tukcelli aradım. Sim kartımın 128 k olduğunu söyledim. Müşteri temsilcisi, TİM e gitmenize gerek yok, sim kartı yeterli olmayan müşterileri aradıklarını ve değişimi yapıp sim kartı ücretsiz gönderdiklerini söyledi. O SMS i mobil imzası olan herkese gönderiyorlarmış.
     
  17. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

    Bnde 128 k oldugunu soledim ama TİM e gtmem gerektigini orda birebir degisim yapmam gerektigini solediler hepsi kafasina gore bisiy soluyo o zmn sanirim :)
     
    deryaozyurt bunu beğendi.
  18. deryaozyurt

    deryaozyurt CMNet Üyesi


    sanırım öyle, mobil imzayı ilk kullandığımız gün belli olacak sanırım kimin daha doğru attığı :)
     
    hs1987 ve Sinem Malkoç bunu beğendi.
  19. selimboztoprak

    selimboztoprak CMNet Üyesi

    güvenlik sorusunu hatırlayabilseydim şimdi benim kartta değişecekti ah ah hep olmadık yerde ararlar bu müşteri hizmetleri
     
  20. Sinem Malkoç

    Sinem Malkoç CMNet Üyesi

    Ya bana neden illada TİM e gelin dedi :)