Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yapı kullanımı izin belgesi ..

Konu, 'Çevre İzinleri ve Lisanslar' kısmında Müjdat Öner tarafından paylaşıldı.

  1. Müjdat Öner

    Müjdat Öner CMNet Üyesi

    herkese iyi günler. arkadaşlar benim çevre izni ya da çevre lisansı başvurusu için yapı kullanımı izin belgesi (iskan) almam gerekmekte.fakat durum şu ; iskan almamız gereken yerin yapı ruhsatı vs. yok..biliyorsunuz iskanı olmayan yerler için fatura vs. ile 12.10.2004 tarihinden önce yapıldığını kanıtlayacak belge sunulması diye bir alternatif sunulmakta. benim bu bahsettiğim yer de bu konuda da şöyle bir sıkıntı var. yer kiralık ve yer sahibinin aynı yerde benzer 2-3 binası daha var. buraları ilk başta aynı kişi kiralamış ve benim iskan almam gereken yere elektriği,suyu tek binadan hat cekerek yeni abonelik almadan kullanmış..yani faturalar da başka bir adres görünmekte..bu aşamadan sonra bişey yapamayacağım düşüncesindeyim ama gözümden kaçan ya da bilmediğim bişey vardır..bununla ilgili ne yapabilirim..?
     
  2. ozdemir

    ozdemir Misafir

    yapı ruhsatı firmada yoksa bağlı bulunduğu belediyede vardır. fen işlerinden sorgulatmanızı tavsiye ederim.. eğer yapının herhangi bir kaydı belediyede de yoksa bu demektir ki kaçak bir yapıya lisans almaya çalışıyorsunuz. :)
    bu demek oluyor ki firmanın çevre izni almaktan daha önemli sıkıntıları var....
     
  3. Müjdat Öner

    Müjdat Öner CMNet Üyesi

    TŞKLER.almam gerekiyor diye yazmışım ama alınamayacağını biliyorum. benim sıkıntım fatura vb. evrakla da 12.10.2004 tarihinden önce yapıldığını belgeleyemiyorum.:eek: neden bunu paylaştım belki benzer bi durumla karşılaşan birileri vardır ve sonucu ne oldu öğrenmek amaçlı.belki benim bilmediğim,yanlış bildiğim,gözümden kaçan bi detay olabilir.:mad:
     
yapı kullanımı izin belgesi .. konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Yapı Kullanma İzin Belgesi

    Merhabalar, şantiye sahasında kurulu olan yada kurulacak olan, belirli süre ile orada bulunacak olan prefabrik konteyner tarzı yapıların yapı kullanma izin belgesine tabi olup olmama durumu hakkında bilgisi olan var mıdır acaba? İl özel idarelere bunun için başvuru vs durumu gerekli midir acaba?
  2. Yapı Kullanma İzin Belgesi

    Merhaba arkadaşlar, Yapı kullanma izin belgesi ile ilgili bir sorum olacaktı. Eğer işletme sahibi kiracı ise yapı kullanma izin belgesindeki yapı sahibi farklı olacağından sistemde bu sorun oluşturmaz mı? Onun yerine kira kontratını yüklesek sorun olur mu? Şimdiden teşekkürler.
  3. Yapı kullanım izin belgesi

    İyi günler arkadaşlar bir sorum olacaktı; maden kanunu uygulama yönetmenliğine göre prefabrik yapı olması halinde taş ocaklarını yapı kullanım izninden muaf tutulmaktadırlar. Peki hazır beton veya asfalt plent tesisleri ndeki prefabrik yapılar da yapı kullanım izninden muaf tutulamazlarmı? Ya da siz bu durumu nasıl çözdünüz. Ben söz konusu işletmelerin yapı kullanım izin belgelerini nasıl...
  4. Yapı kullanma izin belgesi

    Arkadaşlar ile istişare ederken bir yerde tıkandık ve sizin de görüşünüzü almak istedik. Mayıs 2004 te kiracı olarak faaliyete başlamış olan bir fabrika için sistem elektrik veya su faturası isteyecektir. İstenilmesinin amacı 12.10.2004 tarihinden önce kurulan fabrikaların yapı kullanma izin belgesi almasına gerek görülmediği fatura isteniliyor. Bu fabrikanın 2008 tarihli yapı kullanma izin...
  5. Kuyu izin belgesi izin lisans

    Sevgili arkadaşlar atık su deşarjında kuyu izin belgesi için DSİ mi yetkilidir, Su kirliliği kont. yön. 26. maddesine göre ''e) Gerçek veya tüzel kişiler, faaliyet türlerine göre, alıcı ortama verdikleri atıksular için bu Yönetmeliğin ekinde yer alan Tablo 5’ten Tablo 21’e kadar konulan deşarj standartlarını sağlamakla yükümlüdürler'' diyor, bu durum sisteme eklenmeli midir? hepinizin görüşünü...