Çevre izni

Mustafa Ünal

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
29 Nisan 2011
Mesajlar
17
Beğeniler
0
#1
mrhb arkadaşlar şantiye için gfb ve daha sonra çevre iznine başvuracağım.Şantiye sınırları içinde beton santrali mevcut.kırma eleme tesisi ve kalker ocağı şantiye dışında bulunmaktadır.nasıl bi yol izlemeliyim , nerden başlamalıyım gfb ve çevre iznine basvururken.tesekkürler....
 

Murat Tosun

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
25 Şubat 2010
Mesajlar
47
Beğeniler
16
#2
öğrenebildiyseniz bizimlede paylaşirmisiniz
 

Arif Doğan

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
1 Mart 2009
Mesajlar
20
Beğeniler
2
Şehir
tarsus, mersin
#3
tesisler aynı vergi numarasına, aynı sgk iş yeri numarasına sahip ve aralarındaki mesafe 500 m aşmıyorsa enteğre tesis olarak değerlendirerek uygunluk belgeni tek tesismiş gibi düşünerek başvuru gerçekleştirebilirsin.
 

Mustafa Ünal

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
29 Nisan 2011
Mesajlar
17
Beğeniler
0
#4
tesisler aynı vergi numarasına ve aynı sgk iş yeri numarasına sahip fakat aralarındaki mesafeler farklı.tas ocağı ,kırma eleme tesisi farklı yerlerde ve mesafe 500 metreden fazla.
 

Mustafa Demir

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
10 Mart 2009
Mesajlar
188
Beğeniler
59
Şehir
Kayseri
#5
bu 500 metre olayını ben ilk defa duyuyorum. yönetmelikte de böyle bir şey olduğunu hatırlamıyorum. bu bilgiye nereden ulaştınız acaba? gerçekten bilgim olmadığı için soruyorum
 

Arif Doğan

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
1 Mart 2009
Mesajlar
20
Beğeniler
2
Şehir
tarsus, mersin
#6
başvuru yaptığım il çevre müdürlüğü bu mesafeyi sağlamamızı istedi
 

Murat Tosun

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
25 Şubat 2010
Mesajlar
47
Beğeniler
16
#7
firmamız için GDT (ambalaj atıkları)ve TAT faaliyetleri için GFB aldık....2side aynı mekan içinde.....şimdi bulundurmamız gereken çevre görevlisi sayısı ne olmalı....

2 faaliyet içinde ayrı ayrı danışmanlık mı almalıyız...tek bir danışmanlık yeterlimi
 

Mustafa Ünal

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
29 Nisan 2011
Mesajlar
17
Beğeniler
0
#10
bnm bulunduğum bölgede hazırlanan proje tanıtım dosyasında da 500 metre etrafında herhangi bi yerleşim yeri olmadığı için gürültüden muaf olduğu yazıyodu yani böle bişey var.
 

radres

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
28 Aralık 2011
Mesajlar
39
Beğeniler
1
#11
gürültüden muaf olur 500 metre olayı dogrudur
 

Mehtap Işık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
18 Ağustos 2009
Mesajlar
228
Beğeniler
86
Şehir
İZMİR
#12
bnm bulunduğum bölgede hazırlanan proje tanıtım dosyasında da 500 metre etrafında herhangi bi yerleşim yeri olmadığı için gürültüden muaf olduğu yazıyodu yani böle bişey var.
500 metre mesafesi gürültü muafiyeti için var ancak 500 metre mesafe de entegre kabul edilip edilmeyeceği konusunda yönetmeliklerde bir şey yazmıyor yada ben atladım
 

Mustafa Ünal

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
29 Nisan 2011
Mesajlar
17
Beğeniler
0
#13
tesis entegre sayılıyo tas ocağı ve kırma eleme tesisi farklı yerlerde ve mesafeleri 500 den fazla tek bir çevre iznine basvuracağım yani.
 

cemba82

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
17 Ocak 2012
Mesajlar
146
Beğeniler
57
#14
arkadaşlar doğru konuya mı yazıyorum bilmiyorum ama benim merak ettiğim şey de bütün izinler için ortak bir geçici faaliyet belgesi başvurusu yapıldı. geçici faaliyet belgesini de aldık. (tesis ek 1 bu arada) başvurduğumuz lisans konularından birinde lisans koşullarına yeterli görülmedik diyelim. böyle bir durumda lisansı alamamamız diğer başvurulara etki eder mi?
 

Neslihan Öztürk

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
9 Şubat 2011
Mesajlar
82
Beğeniler
67
Şehir
BURSA
#15
gfb 'li toplama ayırma tesisi için bu son yönetmelik değişikliği ile (veri giriş sitemi onay yazısı ile )lisansa başvuran arkadaşlar varmı?Bu onay yazısı nasıl alınıyor belli bir şartı varmıdır?tesisim belediye sisteminden toplama yapacak yönetim planı hazırlanması gerekiyor ancak lisans alma sürecini kısaltabiliyormuyuz yönetim planı hazırlamadanda veri giriş sistemi onay yazısını alabiliyormuyuz ?il çevreler bana bu konuda net bi bilgi veremediler.bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ediyorum.
 

Murat Tosun

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
25 Şubat 2010
Mesajlar
47
Beğeniler
16
#16
lisans almak için belediyelerle sözleşme yapma zorunluluğu kalktı
 

Br_br

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
3 Temmuz 2014
Mesajlar
3
Beğeniler
3
#17
Her şantiye için çevre izni alınması gerekmekte midir?
 

Yukarı Alt