Çevre kültürü

Funda Saltık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Haziran 2011
Mesajlar
442
Beğeniler
109
Şehir
Ankara
#1
Çevre kültürü olmayan bir firmaya bu kültürü oluşturmak için yapılması gerekenlerle ilgili bilgiye ihtiyacım var.
 

Funda Saltık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Haziran 2011
Mesajlar
442
Beğeniler
109
Şehir
Ankara
#3
Sorun oradan başlıyor zaten.
 

Funda Saltık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Haziran 2011
Mesajlar
442
Beğeniler
109
Şehir
Ankara
#5
:))) valla napıcam bilmiyorum
 

Tolga Gül

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Mart 2012
Mesajlar
130
Beğeniler
132
#6
Hangi sektörde çalışıyorsunuz acaba
 

Tolga Gül

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Mart 2012
Mesajlar
130
Beğeniler
132
#8
aynı sektörden sayılırız bende haddeciyim :) muhtemelen patronunuz küçük bir dükkandan işleri büyütüp şu anki haline getirdi tabi bu süreçte çevre nedir hiç bilmiyordu bi de arada şöyle sağlam bir ceza yememişse akıllanmaz
 

Funda Saltık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Haziran 2011
Mesajlar
442
Beğeniler
109
Şehir
Ankara
#9
Sayılır. Küçükten büyümüş, daha da büyümek istiyor ama daha büyük olması için çevre ve isg kültürünü de benimsemesi gerekli bence. Yapmam gerekenleri yapamıyorum, adam gereksiz gözüyle bakıyor. Sadece yasal prosedür, cezadan nasıl kurtuluruz, bir de kalite denetimini nasıl geçeriz. Direkt üst yönetime bağlıyım ama benimle muhattap bile olmuyor, işten anlamayan bir müdür yardımcısı aracılığı ile bürokratik işlemlerden daha uzun süren bir yöntemle haberleşiyoruz.
 

Merve Özkan

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
17 Temmuz 2012
Mesajlar
131
Beğeniler
57
Şehir
Tekirdağ, Çerkezköy
#10
"adam zar zor dükkanını büyütmüş çevre için para mı harcayacak !!!" bugünlere gelene kadar aklında sadece işleri büyütmek olan ve başarmış olan adama bu işler için para harcamak gereksiz hatta müsriflik gelir. bugünlere gelene kadar devlet baskı yapmış mı hayır, çevreye duyarlı teknolojin olsun demiş mi hayır, adam gelmiş bi güzel düzenini kurmuş bi şekilde işlerini yürütüyor biz de gidip onlara şu böyle olması lazım bu böyle olmamalı diyoruz, onun da hiç umru olmuyo tabi....
hadi eskileri geçtim de, devletin, yeni kurulan yerler için çevre ile ilgili yeteri kadar uyarıları var mı acaba, bu uyarılara uyulup uyulmadığı ne kadar takip ediliyor???
 

Funda Saltık

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
16 Haziran 2011
Mesajlar
442
Beğeniler
109
Şehir
Ankara
#11
İşim zor, insanda çalışma şevki kalmıyor.
 

Manolya Kandemir

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
14 Ocak 2011
Mesajlar
21
Beğeniler
11
#12
çevre kültürü oluşturmak çok zor... hala ağaç dikmenin benim işim olduğunu sananlar var. ve bence bu kültür insanın içinden gelen bir şey yani oturup bu atık noluyor, boya kutusunun içindekini bitirmesem nolur, bu hammadde sonsuza kadar varolacak mı diye 5 dk düşünmedikleri sürece bizim işimiz çok zor.
:(
 

Yukarı