Kağıt endüstrisi atıksularının arıtımı ve tekrar kullanımı

Onur Eren

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
24 Kasım 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
1
#1
meraba arkadaşlar bitirme tezim için kağıt endüstrisi atıksularının arıtımmı ve membran prosesler ile geri kazanımı hakkında bilgi veya kaynağı olan varsa paylaşabilir mi?
 

Fatih Özcan

Site Kurucusu
Site Kurucusu
Kayıt
7 Aralık 2008
Mesajlar
3.528
Beğeniler
3.509
Şehir
Astana
#2
Onur bey merhaba,

Öncelikle tezinizde ne aşamadasınız. EKK kitaplarında aradığınızı bulabilirsiniz. Bende tezlerde var fakat direk tezi paylaşmam doğru olmaz.
 

Onur Eren

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
24 Kasım 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
1
#3
merhaba fatih bey tez için başlangıç aşamasındayım ilk önce kağıt endüstrisi atıksularının karakteristikleri hakkında bilgi gerekiyor daha sonra da bu atıksuların arıtımı için uygulana yöntemler ve ve bir uygulama yapmayı düşünüyorum ve daha sonra da bu atıksuların tekrar kullanımı için membran proseslerden yararlanmayı planlıyorum yardımcı olabilirseniz gerçekten sevinirim çeşitli makaleler de olabilir
 

arif1628

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
21 Eylül 2009
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Şehir
BURSA
#4
benim bitirrme tezim de kağıt end. ile ilgili bu dosyalara bi bak belki işine yarayabilir
 

Dosyalar

Onur Eren

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
24 Kasım 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
1
#5
saolasın arif kardeş çok güzel bilgiler paylaşmışsın başlangıç için madem aynı tezi aldık bende bulduğum kaynakları seninle paylaşmaya çalışıcam tekrar teşekkür
 

Onur Eren

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
24 Kasım 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
1
#6
fatih bey merhaba bana kağıt endüstrisi atıksularının arıtımı ve membran proseslerle geri kazanımı hakkında kaynak paylaşabilirmisiniz bikaç önce konuşmuştuk:) şunu da ekliyeyim aynı zamanda ben bir kağıt fabrikası ele alarak bu kaynaklar ışığında bu tesisin ve membran sistemin tasarımını da yapicam yardımcı olabilirseniz sevinirim tasarım işi de olduğundan biraz kasıcak galiba ama yapicaz inş.
 

Onur Eren

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
24 Kasım 2010
Mesajlar
29
Beğeniler
1
#8
saolun kübra hanım tabiki de işime yarar
 
K

Kübra Arslan

#9
EKK dersi sunumdu :D ayrıca Yök'ün tez sitesine de bakmanı öneririm. çok yararlı bilgiler bulabilirsin.
 

NurEdige

Kayıtlı Kullanıcı
CMNet Üyesi
Kayıt
18 Mayıs 2014
Mesajlar
1
Beğeniler
0
#10
acaba hazırlanan posterlerden yardımcı olabilirmisiniz???
 

Yukarı