Atık ambalaj sistemi

Kayıt
10 Mart 2009
Mesajlar
188
Beğeniler
58
Şehir
Kayseri
#1
TAT ve Ambalaj gdt lerinde çalışanlar için yazıyorum.
Linki görmek için izniniz yoktur Giriş yap veya kayıt ol.
den bildirim yapabilen varmı acaba? Ek 7B'yi doldurmaya çalışırken kaynakta ayırma seçtikten sonra kimden alındı kısmına belediyenin adını giriyorum ancak sanırım bulması gerekiyor ve bulamıyor sistemde değişiklik yapılmış. benimle aynı sorunu yaşayan varmı?
TAT'da çalışan arkadaşlardan haber bekliyorum. :)
 
Kayıt
22 Ocak 2011
Mesajlar
19
Beğeniler
2
Şehir
Ankara
#4
Merhaba,
Benim çalıştığım firma için ek 7-B doldurmak istediğim zaman eksik verileriniz var diyerek o sayfaya girmeme izin vermiyo sistem...
Eksik veriler de 2009 yılındaki TAT presleme ve ayırma kapasiteleri... O tarihlerde ben çalışmıyordum tesiste ve elimde o yıla dair hiç bir veri yok neye göre belirteceğim miktarları bilginiz var mı ??
 

Sema Erata

CMNet Üyesi
Kayıt
8 Mart 2011
Mesajlar
40
Beğeniler
1
#5
temin yöntemi kısmındada değişiklikler yapılmış, lisanslı bir firmadan aldığımız atıklar için mücavir alan sınırdışı kısmını mı seçiyoruz.bilgisi olan varmı acaba.
 

Aysun Kurt

CMNet Üyesi
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
101
Beğeniler
16
#6
Arkadaşlar merhaba

bu hafta perşembe günü piyasaya süren beyanında bulunmak istiyorum ama kafam çok karıstı bizim firma ilk kez bildirimde bulunacak 2011 yılını hazırladımm fakat 2007 den önce bilgi yok 2007-2010 yıllarındaki miktarlarda yarım yamalak :(

Yönetmelikte B-2 kısmı var benn orayı mı doldurucam ilk kez bildiirmde bulunucam nasıl yapacagımı bilemıyorum :(

Satış ambalajı, ikincil ambalaj ve nakliye ambalajı bunlar ne oluyor? Nakliye ambalajı tahta palet sanıırım onu ahşam bolümüne yazıcam dgrumudur?

yardımcı olursanız sevinirimm
 
Kayıt
9 Şubat 2011
Mesajlar
82
Beğeniler
64
Şehir
BURSA
#7
mrb Ülkühan hnm,tesisin kapasite raporunda ihtiyacınız olan bilgilere ulaşabilirsiniz ve sistemden kapasite bilgileri kısmından güncelleme yapabilirsiniz.
 
Kayıt
15 Kasım 2010
Mesajlar
206
Beğeniler
97
Şehir
Körfez/KOCAELİ
#8
Arkadaşlar merhaba

bu hafta perşembe günü piyasaya süren beyanında bulunmak istiyorum ama kafam çok karıstı bizim firma ilk kez bildirimde bulunacak 2011 yılını hazırladımm fakat 2007 den önce bilgi yok 2007-2010 yıllarındaki miktarlarda yarım yamalak :(

Yönetmelikte B-2 kısmı var benn orayı mı doldurucam ilk kez bildiirmde bulunucam nasıl yapacagımı bilemıyorum :(

Satış ambalajı, ikincil ambalaj ve nakliye ambalajı bunlar ne oluyor? Nakliye ambalajı tahta palet sanıırım onu ahşam bolümüne yazıcam dgrumudur?

yardımcı olursanız sevinirimm

Satış ambalajı:tüketiciye ürünün satıldığı ambalaj.Örneğin sigara paketi,bisküvi paketi,kola kutusu,su şişesi vb.
İkincil ambalaj:yönetmelikte tanımına bakabilirsiniz.Örneğin Sigara paketlerinin konulduğu koli,bisküvi paketlerinin konulduğu kutu,kola ve su şişelerinin bir arada tutulduğu (6 lı,12 li,24 lü) paketler ya da kasalar.
Nakliye ambalajı:ilk akla gelen paletler evet.

B-1 doldurulacak.B-2 tehlikeli atık,tıbbı atık yönetmeliği vb. kapsamına giren ambalajlar için.

bunlara ek olarak EK 5-d yi ambalaj atıklarını nerelerden temin ettiğinizi girmeniz gerekmekte..
 
Kayıt
22 Ocak 2011
Mesajlar
19
Beğeniler
2
Şehir
Ankara
#11
mrb Ülkühan hnm,tesisin kapasite raporunda ihtiyacınız olan bilgilere ulaşabilirsiniz ve sistemden kapasite bilgileri kısmından güncelleme yapabilirsiniz.
Neslihan Hanım merhaba,
Kapasite raporunu inceledim tek bi miktar yazıyo orda o da ambalaj atıklarının toplanması, kırılması ve balyalanması...
Ama benim presleme ve ayırma kapasite miktarlarını güncellemem gerekiyo, toplanması kırılması ve balyalanması kısmında yazan rakamı girsem sorun olur mu ?
 
Kayıt
9 Şubat 2011
Mesajlar
82
Beğeniler
64
Şehir
BURSA
#12
Ülkühan Hnm sorun olacağını sanmıyorum kapasite raporunda yazan miktar neyse onu yazın zaten bir değişiklik olacağı zamanda güncelleme yapabiliyosunuz.
 
Kayıt
9 Şubat 2011
Mesajlar
82
Beğeniler
64
Şehir
BURSA
#15
Ek7 B'yi doldururken karşılaştığımız sorun sistem hatası olmayabilirmiş arkadaşlar il çevreyle görüştüm ÇBS'ne yapılan kayıtlarda eksiklikler olduğundan dolayı bildirim yapılırken sorunlar oluyormuş,bağlı olduğunuz il çevreyle iletişime geçmeniz iyi olabilir.
 

CMNet Okuru

CMNet Üyesi
Kayıt
23 Eylül 2015
Mesajlar
11
Beğeniler
248
#17
ocak ayı mal giriş bildirimi yapmak istiyorum ama temin edilen yer sekmesindeki başlıklardan hangisini seçmem gerektiğini bilemedim. eskiden özel sektörden alınan malı girmek istediğimizde "diğer" başlığı adı altında giriyorduk ama şimdi o başlığı kaldırmışlar ve

kaynağında ayrı toplama
sanayi
havaalanı
getirme merkezi
ithalat
mücavir alan sınırdışı

vs başlıkları var. dediğim gibi özel sektörden alınan mallarının bildirimini hangi başlık altından yapmam gerekiyor.bilgisi olan aydınlatsın lütfen.acillll
 
Kayıt
17 Temmuz 2011
Mesajlar
72
Beğeniler
16
Şehir
Kahramanmaraş
#18
ocak ayı mal giriş bildirimi yapmak istiyorum ama temin edilen yer sekmesindeki başlıklardan hangisini seçmem gerektiğini bilemedim. eskiden özel sektörden alınan malı girmek istediğimizde "diğer" başlığı adı altında giriyorduk ama şimdi o başlığı kaldırmışlar ve

kaynağında ayrı toplama
sanayi
havaalanı
getirme merkezi
ithalat
mücavir alan sınırdışı

vs başlıkları var. dediğim gibi özel sektörden alınan mallarının bildirimini hangi başlık altından yapmam gerekiyor.bilgisi olan aydınlatsın lütfen.acillll
özel sektör derken sokak toplayıcılarınımı kastediyorsunuz ???
 
Kayıt
9 Şubat 2011
Mesajlar
82
Beğeniler
64
Şehir
BURSA
#19
Mustafa Bey, belediye isminin çıkmaması firmadan değilde belediyelerin ÇBS'ne kayıtlarının olmamasından kaynaklanıyor olabilirmiş. il çevrelerde çok net bi bilgi veremiyor öyle tahmin ediyor,bakanlığada ulaşılamıyor malesef .ben belediye ile görüşüp kayıt olmalarını sağlayacağım daha sonrasında durumun düzelip düzelmediğini tekrar paylaşırım.
 

dilek kaya

CMNet Üyesi
Kayıt
15 Ocak 2010
Mesajlar
157
Beğeniler
11
#20
özel sektörden alınan mal girişini sanayi olarak sokak toplayıcısından aldıklarınızıdamücavir alan sınır dışı olarak gireceğiz sanırım bilgisi olan varmı bu gider pusulalarını ne olarak girecez