Üyeler Görebilir
Üniversitelerin Çevre Mevzuatı gereği yapması gereken sorumluluklar hakkında bilgi sahibi olan var mı? Şöyle örnek vereyim; bir üniversitenin hastanesinde çevre yönetim birimimiz var ve sağlık alanındaki işletmeleri bu çevre yönetim birimimize bağlı. Bu birime kampüsü de dahil edebilir miyiz? Kampüsten de tıbbi ve tehlikeli atıklar oluşuyor doğal olarak ve bunları mümkün olduğunca uzaktan yönetmeye çalışıyorduk. Şimdi doğrudan birime dahil edilebilir mi? Neler yapmak gerekir? Örneğin TABS üzerinden bildirimin yanı sıra ÇED muafiyeti vs gibi işlemlerin yapılmasına Endüstriyel Atık Yönetim Planı hazırlanmasına vs gerek var mıdır?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler,
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler,