Üyeler Görebilir
arkadaşlar merhaba, daha önce aeee işleme tesis danışmanlığı yapmadığım için fazla bilgiye sahip değilim açıkcası. ilgili yönetmeliği okudum, ancak bir noktada kanıya varamadım. Atık elektrikli ve elektronik eşyaların kontrolü yönetmeliği Ek-5' de yer alan tabloyu düzenli olarak doldurulup bakanlığa sunmalı mıyım? tesisin aeee işleme izin lisans başvurusunda bu tablo istenmiş, dolayısıyla tablo hazırlanıp sisteme yüklenmiş ancak daha sonraki süreçte ise bu tablo doldurulmamış. birde bu tesislerin danışmanlığını yaparken, izin lisans yönetmeliği, çevre görevlisi, atık yönetimi yön gibi bilindik ve danışmanlık temeli olan kds, atık beyanı, aylık değerlendirme raporu, eğitim vs vs yükümlülükleri dışında yapılması gereken yükümlülükleri var mıdır? daha çok nelere dikkat etmem gerekiyor?
bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımın bilgi desteğini beklemekteyim
şimdiden teşekkür ederim.
bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımın bilgi desteğini beklemekteyim
