Belediye ile anlaşmalı firma için Atık Yönetim Plan

Üyeler Görebilir
Merhaba,
Belediyenin ihalesini alan bir geri dönüşüm firmasında çalışıyorum. Atık Yönetim planı hazırlanması gerekiyor.
Geçen yıl ihaleyi alan firma hazırlamış. Biz sadece değişmesi gereken belgeleri hazırlayacağız.
Araç ruhsatları, Kiralık araç varsa sözleşmesi, personel bilgileri gibi bilgiler isteniyor.
Bunların harici bildirilmesi gereken belgeler nelerdir.
Sözleşmede araç takip sistemi zorunluluğu var. Bunun da yapılması gerekiyor. Nereden yapılıyor maaliyeti nedir.
 
Üyeler Görebilir
Merhaba ,
Atık Yönetim planı için forumumuz da çok fazla bilgi var eklerine koyulacaklar veyahut içeriğindeki bilgileri oradan bulabilirsiniz.
Bulamadığınız spesifik bilgiler için özellikle yardımcı olabiliriz :)

Endüstriyel atık yönetim planı

Araç takip sistemi için birçok alternatif firma var hepsini değerlendirerek sizin için en uygununu seçebilirsiniz.
 
Üyeler Görebilir
Evet ama hangi evrakları hazırlaman gerektiğini sadece sistemden bakarak öğrenebiliriz. Herhangi bir yerde yazmıyor. Yazan bir yer varsa ben de öğrenirsem çok sevinirim?
 
Üst