Belediyelerde aeee yönetimi

Üyeler Görebilir
Arkadaşlar merhaba.

AEEE yönetmeliği kapsamında bu atıkların kaynağında ayrı toplanması görevi belediyelere ait. Bazı belediyeler alo e-atık hattı ile evlerden toplamanın yanı sıra belli başlı noktalardan konteynırlar ile toplama işlemlerini gerçekleştiriyorlar. Uygulama kısmı aşağı yukarı böyle ancak uygulama öncesinde nasıl bir yol izlenmelidir?

1. Yönetmelikte geçen yönetim planı nasıl hazırlanmalıdır? Herhangi bir belediye tarafından hazırlanmış örnek mevcut mudur ?

2. Belediyelerin yetkilendirilmiş kuruluş olan ELDAY ile sözleşme imzalama zorunluluğu var mıdır ? Yoksa sadece AEEE işleme tesisi ile sözleşme imzalamak yeterli midir ?

3. Yapılması gereken sözleşmede dikkat edilmesi gereken konular nelerdir ? Bu konu ile ilgili örnek sözleşmesi olan var mıdır ?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Herkese iyi çalışmalar.
 
Üyeler Görebilir
Yeterli donanım yalnız 1 firmada var diye biliyorum.Ama Elday ile sözleşme yapmanız afiş broşür iç mekan kutusu gibi desteklerinin yanı sıra lisanslı firmaya karşı dolaylıda olsa fazladan yaptırım gücünüz olması demektir.
 
Üst