Belediyelerin Ambalaj Atıklarının Satışı İhaleleri ve Beyanı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan miraydg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar iyi haftalar.
Bazı belediyeler ambalaj atıklarını kendileri toplayıp bir süre sonra bunların satışı için ihale açmakta.
Normal şartlarda belediyelerin toplama ayırma işini kiraya verme süreçlerinde Ambalaj Bilgi Sisteminde oluşturulan plan dahilinde belediyeden aldığımızı gösterebiliyoruz. Fakat toplayıp hiçbir işleme tabi tutmadan dökme olarak satılan ambalajları Ambalaj Bilgi Sisteminde plan dahilinde olmadığı için Belediye ismi çıkmadığından Ek 7B girişini
gösteremiyoruz. Boşa giden bir giriş olmuş oluyor.
Şimdi soru şu;
Eğer sistemde bunu TAT firması olarak almış olduğumuzu göstermemiz uygun değilse, ihalelere girişimiz nasıl mümkün olabiliyor? Eğer giriyorsak ve ambalajı alıp geri dönüşüm döngüsüne sokuyorsak bunu beyan etmemiz nasıl mümkün olamıyor?
Daha önce böyle bir durumla karşılaşan varsa aydınlatabilirse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Üyeler Görebilir
@Pnr raporu normalde belediyenin yapması gerekiyor fakat belediyeler tesise yükleyebiliyor, kişiden kişiye değişir ?
soruyu doğru anladıysam, onaylanan beyanlar da bildirim yönetimi diye bir bölüm var o kısımdan kontrol edilebilir.
 
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar kolay gelsin. Belediye sözlemesi bulunan tat firmasıyız. Belediye mücavir alanında bulunan herhangi bir işletme(market,hastane, otel, kurum kuruluş vb) farklı bir lisanslı tat firmasıyla çalışabilir mi?
 
Üyeler Görebilir
Bir de sıfır atık yönetmeliği madde 10 der ki..

(4) Sıfır atık yönetim sistemi kapsamında biriktirilen atıklar, mahalli idarelerin sıfır atık belgesi bulunması ve atıkları ayrı toplaması halinde mahalli idare tarafından kurulan toplama sistemine; mahalli idarenin sıfır atık belgesi bulunmaması halinde sıfır atık yönetim sistemi kapsamında biriktirilen atıklar Bakanlık ve/veya il müdürlüğünden gerekli izin ve/veya çevre lisansı almış atık işleme tesislerine verilebilir.
 
Üst