Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Çevre mühendisleri odasından 2013 ajandası gönderilmesi...

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında oseflek tarafından paylaşıldı.

  1. oseflek

    oseflek Misafir

    Eskiden ben küçükken, İnşaat mühendisleri odası babama ajanda gönderirdi. hep el koymak istemişimdir. bir kaç yılda el koymuşluğum vardı... naasıl keyifle kullanırdım...
    sonra İMO nun her yıl güzel bir otelde düzenlenen balolarına imrenirdim. belkide bunlar yüzünden mühendis olacam diye tutturmuş bile olabilirim. emin değilim... sonrasında inşaat değil ama çevre mühendisiydim. tabi ODA beklentilerim de büyüktü. İmo'nun adana şubesini gayet iyi bilirim. 4-5 katlı güzel bir binadır. daha öğrenciyken ÇMO şubesine gidip Maden Müh. Odasında bir küçük tarafın bizim olduğunu görnce 'oo çevre mühendisliği geleceğin mesleği bee' lafı kulaklarımda çınladı... biraz bozulmuştum ne yalan söyleyim... ne yalan söyleyim?
    Şimdi ben şantiyede çalışıyorum... hafta sonu evime gittim. bakkala ekmek almak için indiğimde; bakkal amca o kargoyu bana verdi ve bi an duraksadım.. duygulandım... ÇMO bizere ajanda göndermişti...gözlerim doldu yeminlen. 'evet dedim. olacak. yavaş yavaş ama oalcak.' hem inş. müh. odasının 90 lı yıllarda ki yeri de gayet kötüydü dedim sonra. sonra iyiden iyiye gaza geldim.
    hemen ilgili mercileri arayıp aidat borcum olup olmadığını öğrendim.
    ajandamla çok mutluyum. :)
    teşekkürler ÇMO.
     
  2. CMNet Okuru

    CMNet Okuru CMNet Üyesi

    meta fetişizmi, aidiyet ihtiyacı, baba figürünün çocuk üzerindeki etkisi. her yere çeksem her yere uzar o ajandanın anlamı.
    bizim peder işçi idi. şimdi işçi emeklisi. eve iş getirirdi. kapı kilidinin pim montajı, ufak tefek kalıp parlatma işleri. pek böyle bir seçkin zümreye dahil imajı çizmiyordu yani. o açıdan bir aidiyet duygusu, statü ihtiyacı da gelişmedi bende zaten. sonra meslek şovenizmi kavramını okudum bi yerde. iyice soğudum beyaz yakalı sınıfından. tüm güzel tişörtlerimin zamanla rengi soldu. el yazım güzel olmadığı için en güzel kalem bile elime yakışmazdı. iki satır yazınca bütün havam sönerdi. eşyaya metaya olan ilgim yeteneksizliklerim sonucu çabuk söndü. sonradan dünya görüşü sebebiyle pederle aramız da bozuldu zaten. çektim isyan bayrağını. figür migür kalmadı. sonra uzlaştık barıştık gerçi.
    geçen ajandayı yaşlı bi amca getirdi kapıya. telefonum karşılığında ajandayı teslim etmek için 5 kat çıktı. dağıtım şirketi bizim mahalle tarafında ucuza gelsin diye emekli amcaları falan çalıştırıyor galiba. açık söyleyim, ajandayı elime tutuşturduğunda amcaya "ben inerdim amca, neden zahmet ettin" dedim. nefes nefese aşağı iniyordu ben arkasından bunları söylerken.
    hala kitaplığımda bıraktığım yerde duruyor ajanda şimdi. yani bana kalırsa yaşlı başlı adamın 5 kat çıkmasını gerektirecek kadar mühim bir şey değil. hayır, insan kendi emekli babasının mecburiyetten o yaşta o şartlarda çalışmak zorunda bırakıldığını düşününce falan, empati kurunca.. iyi ajitasyon yaptım bi ajanda üzerinden ama hakkaten değmez ya 5 katı yaşlı adamın çıkmasına. bu değer yargılarıyla benden mühendis de olmaz zaten. o da ayrı konu.
     
  3. oseflek

    oseflek Misafir

    valla 5 kat değmez bencede. siz inseymişsiniz keşke :)
     
  4. CMNet Okuru

    CMNet Okuru CMNet Üyesi

    anlaşmazlık oldu, telefon alması lazımmış, o yüzden çıkmış. teslimatı yaptıklarından emin olmak için denetleniyorlar galiba. teslim alanın telefonu gerekiyor.
     
  5. oseflek

    oseflek Misafir

    yok valla bizim bakkala tanıyormusun diye sormuşlar bırakmışlar. :)
     
  6. silinebilir üye

    silinebilir üye CMNet Üyesi

    ben bizzat gittim aldım geçen hafta :) biraz reklamını yapayım okulda
     
  7. Şafak Yılmaz

    Şafak Yılmaz CMNet Üyesi

    ne gelen var ne de arayıp soran. 3. aya gireceğiz daha ortalıkta ajandamız yok
     
    Merve Yeşildağ ve jn6zo bunu beğendi.
  8. oseflek

    oseflek Misafir

    odaya giderek temin edebiliyorsunuz.
     
  9. Şafak Yılmaz

    Şafak Yılmaz CMNet Üyesi

    bir ajanda için bodrumdan kalkıp izmir e mi gideceğiz? :) kırtasiyeden almak daha ekonomik. hem kargo ile gönderileceklerini bildirmişlerdi diye hatırlıyorum.
     
  10. Tolgay Doğan

    Tolgay Doğan CMNet Üyesi

    tamam iyi güzel hoş da arkadaşlar şuna ajanda deyip durmayin rica edicem. not defteri bu ajanda degil ki. tarih falan yazmıyor sayfalarda. hadi üşenmeden tarihleri yazayim dedim başladim her sayfaya sırayla tarih yazmaya 1 ekimde bitti ajanda yani sayfa sayisi bile tutmuo. rica edicem bir dahakine not defteri degil ajanda yapsinlar...
     
    Şafak Yılmaz bunu beğendi.
  11. CMNet Okuru

    CMNet Okuru CMNet Üyesi

    2013 ajandası eline ulaşmayanlar adreslerini yazarak ajanda@cmo.org.tr 'e mail atarak istekte bulunabilirler.Yalnız aidat borcunuzun olmaması gerekiyor.Bu şekilde elime ulaştı 2013 ajandam bilginize.
     
  12. oseflek

    oseflek Misafir

    yooo benim gayet aidat borcum var. ama eve gönderdiler. hımmm yoksa ben torpilli miyim :cool:
     
    Şafak Yılmaz bunu beğendi.
  13. oseflek

    oseflek Misafir

    bende size katılıyorum. ajanda değil bu. ama bişeyler gönderdiler ya... ileride belki ajanda da yaparız...
     
  14. CMNet Okuru

    CMNet Okuru CMNet Üyesi

    Sayfalar arasında borcundan dolayı adliyeye davet yazısı olmasın dikkat et :rolleyes:
     
  15. oseflek

    oseflek Misafir

    zaten tamda bu sebepten diyorum odanın hakkını yiyoruz diye. ajanda göndermekle ÇMO kimlik kartınız henüz almamışsınız sebebi ile aramaları ve aidat borcumu hatırlatmaları arasında çok uzun bir zaman dilimi yok.
     
  16. Şafak Yılmaz

    Şafak Yılmaz CMNet Üyesi

    [​IMG]


    Sayın ŞAFAK YILMAZ (10260),
    2016 yılı Odamız ajandalarının dağıtımına yakın bir tarihte başlanacaktır. Bu sebeple iletişim bilgilerinizin güncel olması ajanda dağıtımlarında sorun yaşanmaması açısından önem arz etmektedir. İletişim bilgilerinizi , Üye Ol - TMMOB Çevre Mühendisleri Odası adresinden güncelleyebilir, aidat borçlarınızın bir sonraki yıla tahakkuk etmemesi için 2015 yılına ait aidat borcunuzu ödeyebilirsiniz.
    Saygılarımızla,
    2016 yılı ÇMO ajandası eline ulaşan var mı. ben en son 2013 yılında alabildim. yoksa odamız yine bu konuda organizasyon felaketi mi yapacak.
     
  17. Tolgay Doğan

    Tolgay Doğan CMNet Üyesi

    çevre görevlisi değil çevre mühendisi, ajanda değil not defteri hehe
     
    TuncayAlbayrak08 bunu beğendi.
  18. Şafak Yılmaz

    Şafak Yılmaz CMNet Üyesi

    Sayın yetkili

    Odamızdan bir eposta geldi. 2016 ajandası için adres bilgilerini kontrol edin içerikli. Valla adres bilgilerim cevrebis sisteminde mevcut ve doğru lakin 2013 yılından beri birtek ajanda elime ulaşmadı. O da lpg eğitimine gidince dağıtıldı da öyle elime ulaştı. Olay burda 3 kuruşluk ajanda değil. Ben bir çevre mühendisi olarak bir işletmeye gittiğimde elimde o ajanda gözükmeli. Gören gözler bu adamların odası var, bak bu adam çevre mühendisi demeli. Diğer bir nokta da yollamayacaksanız bari boşuna beklemeyelim. Alıştık artık söz verip tutulmaması

    Odaya gönderdiğim eposta. Halen cevap yok. Haksızmıyım bu sitemim de...
     
    Hurşit ve Ulaş Özdemir bunu beğendi.
Çevre mühendisleri odasından 2013 ajandası gönderilmesi... konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Ulusal Atık Taşıma Formu “D” nüshasını Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’ne gönderilmesi Ne Zaman?

    [FONT=Verdana][COLOR=#262626]“Ulusal Atık Taşıma Formu”nun “D” nüshasını Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’ne gönderilmesi aşaması atığın geri kazanım/bertaraf tesisindeki kabul ve bertaraf işlemi sonrasında göndermemizde bir sakınca varmıdır. örnek : diyelim ki atığı taşıma işlemi için lisanslı firmaya verdim.o da anlaşmalı olduğu lisanslı bertaraf tesisine götürdü ve orda bertaraf işlemi...
  2. Çevre mühendisleri odası danışmanlık asgari ücret tarifesi-2013

    Çevre Mühendisleri Odası tarafından 2013 yılı danışmanlık asgari ücreti 1000 TL olarak belirlenmiştir. Ek ücretler ve detaylar: http://www.cmo.org.tr/genel/bizden_detay.php?kod=87200&tipi=17&sube=0
  3. [07/12/2013] "genç" çevre mühendisleri 07.12.2013 cumartesi istanbul'da bir araya...

    Çağrımız Mesleğimize, Çağrımız Odamıza, Çağrımız İSTANBUL’a… 2010 yılından beri Odamızın birçok organında çalışma yapmış olan “genç” Çevre Mühendisleri olarak Mesleğimize, Odamıza, Ülkemize sahip çıkmak üzere İstanbul’da bir araya geliyoruz. Hızla büyüyen şehirlerimiz çevre sorunlarını geçmişten bugüne beraberinde taşımaktadır. Sanayileşen şehirlerimiz ile çevre sorunlarının çözümünde bilim...
  4. Türkiye çevre mühendisleri ve aktif çevre mühendisleri ortak basın bildirisi

    Değerli Meslektaşlarımız, Odamız seçimleri için çıktığımız yolda desteklerinizi bekliyoruz.. Çevre Mühendisleri Odası İstanbul Şube Seçimine Katılacağımız Yönetim Kurulu Listemiz: ASİL 1- Erhan ER 2- Ramazan GÜRLEYEN 3- Rahşan ULUS 4- Mustafa PEKÇETİN 5- Serhan MADEN 6- Mustafa GÜLÇEK 7- Ersin KARAHASANOĞLU YEDEK 1- Ufuk IŞIK 2- Yusuf ÇAKILKAYA 3- Sadettin ŞAHİN 4- Mustafa YANMIŞ 5- Fatih...
  5. Çevre mühendisleri ve çevre şehircilik bakanliği

    Değerli meslektaşlarım önümüzde 2012 yılına dair son atama dönemi var. çevre ve şehircilik bakanlığı çevre mühendisi dışında ne kadar mühendis varsa (başta inşaat) atadı. peki bize sıra ne zaman gelecek ya da sayın bakanımızın bize yönelik çalışmaları nelerdir? bunun yanı sıra biz mühendisler bu durumun düzelmesi için neler yapıyoruz? arkadaşlar dışarıda çevre mühendisi arkadaşların 500-1000...