Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ödev

Konu, 'Çevre Mühendisliği Dersleri' kısmında Alper Ural tarafından paylaşıldı.

  1. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Arkadaşlarım doğal arıtım dersi alıyorum zorlandığım bir soru var ve çözemiyorum eğer yardımcı olursanız sorumla ilgili çok mutlu olurum...

    soru.jpg
     
  2. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    Günlük konsantrasyon 215840 g/ gün tüm lagun için
     
  3. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Bunun bana çözümü lazım, sınav sorusu olacak bu ve iyi bir şekilde anlamam gerekiyor lütfen ama lütfen yardımcı olur musunuz :(
     
  4. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    aksam eve gıttıgımde bunu ben sana cozeyım bırebır bu sorudan cözmustum ben k ıle ılgılı formul neydı bana soylermısın
     
  5. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    k düzeltme faktörü mü abi ?
     
  6. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    aksama benden haber bekle ugrasacagım bununla:D
     
  7. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Abi çok teşekkür ederim facebooktan mesajınızı beklıyorum buradan göremezsem eğer lütfen faceden yazın size minnettar olurum orada tüm açıklamaları yaparız size. Debinin ikiye bölünmesi falan gerekiyor bu soruda hücre sistemi falan var o çok sıkıntı bir türlü fikir yürütemedim bu soruyla ilgili.

    Kt=K20*Q üzeri Kt-K20 abi sıcaklık düzeltme faktörü böyle bulunuyor

    t = n/k ((C0/Cn)üzeri 1/n)-1) formül bu
     
  8. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    n neyı temsıl edıyordu.
     
  9. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    hücre sayısını abi 8 tane hücre görünüyor resimde 4 üstte 4 altta olmak üzere
     
  10. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

  11. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Abi n yi 4 alman gerekiyor
     
  12. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    Tamam o zaman debıyıde ıkıye bolup o sekılde yapacagız ama diğer sabıtlerı aynı almak gerekıyor değilmı bır de bu teta ıle ılgılı formulde vardı.
     
  13. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Evet abi aynen o şekilde :) Ben ufak ufak soru üzerinde birşeyler buluyorum, inşallah bilgilerinizle bu soruyu çözeceğiz abi
     
  14. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    ıns halledeceğiz:D sen sımdı nelerı buldun
     
  15. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    teta sıcaklık düzeltme de kullanılıyor ya abi K20 diye formül vermiştim sana Q dediğim tetaydı zaten

    4. hücredeki çıkış konsantrasyonunu buldum o kadar :(
     
  16. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

    anladım tmm debıyıde ıkıye bölup gınluk konsatrasyonu bulabılırız

    verdıgın formuldenmı buldun
     
  17. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    debiyi ikiye bölüp bir bölmeye giden debiyi buluruz ona bağlı olarak bir bölmenin hacmini buluruz abi konsantrasyonlar iki bölme içinde aynı oluyor evet o formulden buldum
     
  18. Olgaç Sürmelihindi

    Olgaç Sürmelihindi Genel Yönetici

  19. Alper Ural

    Alper Ural CMNet Üyesi

    Hacmi bulamıyorum işte onu bulsam zaten gerisi gelek. Bana kalırsa bu soruda bir şeylik var ben çözdüm sanırım ama anlamadığım birden çok olaylar serisi var :((( bu hoca soruları yarım yamalak yazdırıyor çözmeden bırakıyor sonra böyle uğraşıyoruz
     
Ödev konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Ödev

    Merhaba arkadaşlar... Hoca bu hafta bize bi ödev verdi: ---Arazide sertlik tayini yapabilecek şekilde bir analiz seti hazırlama--- ödev konusu bu titrasyon yapılacak kaba örneğin 5 ml numune alınır 20 ml enjektör ,enjektörde kullanacağımız titrant konsantrasyonu.plastik kaşık,piset vs söyledi hoca..bunun 1 ml sinde renk döndüğünde toplam litre başına düşen konsantrasyonu bulmamızı istedi...
  2. Ödev yardımı..

    Büyükbaş ve küçük baş Hayvan Besi Tesisi ced raporu olan veya her hangi bir kaynağı bulunan varsa yardımcı olabilir mi?
  3. Ödev ve föy yardım

    s.a arkadaşlar yeni üye oldum siteye 2 ders hakkında tecrübe bekliyorum..! 1.çevre kimyası (asit baz titrasyonları ) deney rapor ödevleri nasıl hazırlanır 2.çevre mikrobiyolojisi föy deney raporlarını nasıl yapabilirim ... ! yardımlarınızı esirgemeyinn ...!
  4. Ödev yardım

    arkadaşlar bi ödev sorum vardı acil yardımcı olursanız çok mutlu olurum ,belki basit bir soru ama ben konuya hakim değilim henüz :( Soru şu : -->Reaktif konsantrasyonunun 100 mg/l den 20 mg/l 'ye indirilmesi istenmektedir.Reaksiyon 1.mertebeden olup (k = 0,8 1/gün,Q= 3785 m3/gün olduğuna göre ; a) Tam karışımlı sürekli sürekli akımlı , b)Dört adet seri bağlı ,sürekli akımlı tam...
  5. Ödev yardımı talebi

    merhaba anaerobik proseslerin mikrobiyolojik süreçleri ödevi hakkında yardımcı olabilir misiniz