Üyeler Görebilir
- #1
Konu Sahibi
Arkadaşlar merhaba, hastanemizde malzemelerin dezenfeksiyon amaçlı kullandığımız kimyasalların kullanımı sonrası nasıl yönetileceğine dair bir planlama yapmak istiyoruz. İlk olarak MSDS formundan kimyasal içeriğini kontrol ederek yola çıkalım dayanağımız olsun istedik ancak MSDS de tehlike etiketi bulunmuyor. H kodlarını kontrol ettiğimizdeyse Atık Yönetimi Yönetmeliği Ek4a H kodlarından herhangi biri bulunmuyor.
sizce bu kimyasalı ne şekilde değerlendirmemiz gerekir?
sizce bu kimyasalı ne şekilde değerlendirmemiz gerekir?