Ünvan değişiklerinde ne yapılır?

Üyeler Görebilir
Arkadaslar merhaba kafamı karıstıran ve sormak ıstedıgım bırkac husus var

1} Bır fırmanın Cevre ıznı var ve unvan degısıklıgı yapılıyor bu durumda nasıl bır yol ızlenır neler yapılır
Cevre ıznı yok ve sadece GFB sı alınmıssa ne yapılmalıdır

2} Bır fırmanın sahıbı degısıyor bu durumda cevre ıznı var ıse ne yapılmalı Cevre ıznı surecındeyse ne yapılmalı


Cevaplarınız cok onemlı benım ıcın
 
Üyeler Görebilir
bişey daha sormak istiyorum, ünvan değişikliği yapacağım firmanın faaliyeti tehlikesiz atık toplama ayırma.bunun için izin lisans bilgi sisteminden daha sonra yapmam gereken bişy var mı yoksa yalnızca il müdürülüğü ile mi çözeceğim? yanlış bilmiyorsam tehlikesiz atık lisans işlemleri sistem üzerinden yapılmıyordu da
 
Üyeler Görebilir
@Büşra Arık Tehlikesiz Atık Toplama-Ayırma Belgesi, sistemden alınan bir evrak değildir. "Belge" olarak geçer ve İl Müdürlüğü verir. Dolayısı ile yeni firmanızın evrakları ve eski firmadan devrettiğiniz belgeleri kanıt olarak eklerseniz; tesisinize ziyarete gelerek belgenizi verir İl Müdürlüğü. İsim değişikliği değil de sıfırdan verilmesi lazım diye biliyorum. Tabi fiziki şartlara dikkat etmeniz de gerekiyor bir yandan.
 
Üyeler Görebilir
Bu mantıklı olan zaten :D Ben de bir an tüm tesisler yenileyecek sandım. Arkadaşa cevap verdiğinizi fark etmemişim, konudan bağımsız gibi mesaj olmuş. Şu butonu kullanırsanız, o kişinin mesajının altına gider cevabınız.

Ekran Alıntısı.JPG
 
Üyeler Görebilir
Merhabalar,
Bilgili arkadaşlara ünvan değişikliği ile alakalı danışmak istediğim bir kaç ufak sorum var;
Öncelikle olarak çalıştığım firmamda ambalaj atığı toplama ayırma ve tehlikesiz atık toplama ayırma faaliyetinde bulunuyoruz. Ünvan değişikliği akabinde güncel izin-lisans belgemizi aldık fakat Ambalaj bilgi sisteminde hala eski ünvanımız gözükmektedir, bununla alakalı olarak il müdürlüğünde ki bir arkadaş dilekçe ile bize başvurman gerekir demesine rağmen başka biri ise gerekli evraklarla bakanlığa başvuru yapman gerekli dedi. bu konuda bilgisi olan var mı?
İkinci olarak ise ünvan değişikliğinden, izin-lisans alana kadar geçen sürede çalıştığım firma olarak atık alımına devam ettik eski lisansımız kullanabileceğimizi düşünerek, il müdürlüğü bu süre zarfında atık alımı yapamayacağımızı iletti daha önce bu tarz bir durumla karşılaşan oldu mu acaba ?
Şimdiden teşekkür ederim ilginize
 
Üyeler Görebilir
Yalnız küçük bir uyarı müdürlükten kimseye birşey sormayın, direkt evrak kayıttan verin dilekçenizi. Ekine değişiklik gazetesini ABS ekran görüntüsünü falan koyun
 
Üyeler Görebilir
@H. Pınar Çulha İlginize teşekkür ederim, ikinci sorduğum ile alakalı bir bilginiz var mı acaba? Ünvan değişikliği akabinde izin-lisans güncellenmesi için 3 ay süre veriyor yönetmelik, bu süre arasında atık alımına engel bir durum olmamalı diye düşünüyorum ben ama sizin fikriniz nedir?
 
Üyeler Görebilir
@Cem Yılmaz merhaba, bugün çevre il müdürlüğünden ünvan değişikliği başvuruma istinaden denetlemeye geldiler, benden çed raporu dahil kira sözleşmesi vs gibi tüm belgelerin yeni ünvana göre değişmesini istediler ve şuan yeni tat belgesi çıkana kadar atık alımı yapamayacağımı söylediler böyle bişey var mıdır yani benim şuan atık alımını durdurmam mı gerekir ve çed raporu almam için hangi belgeleri koymalıyım?
 
Üyeler Görebilir
@Büşra Arık Evet daha önce forumda belirttiğim üzere önce ÇED görüşü ile başlamak gerekiyor. ÇED Kapsam Dışı iseniz İl Müdürlüğü sitesinden başvuru dilekçesi ve evrakları inceleyebilirsiniz. Genel manada istenenler:
-Başvuru Dilekçesi
-Başvuru Formu
-Ticaret Sicil Gazetesi
-Kapasite Raporu
-Tapu/Kira/Satış Sözleşmesi
-Su Kullanım Belgesi
-Faaliyet Uygunluk Görüşü (OSB ya da Belediye'den alınır)
-Atıksu Bertarafına Dair Belge
-Vaziyet Planı
-Taahhütname
-İmza Sirküleri
 
Üst