Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar,
Güncel duyuru:25.12.2021
E-İzin uygulamasında mobil imza ve e-imzada "Sunucu 1" seçeneği üzerinde hata alınıyor ise "Sunucu 2" seçeneği üzerinden imzalama işlemi yapılmalıdır. Bunun için, Sunucu 2 buttonuna basıldıktan sonra yeni bir sekme açılacaktır. Bu sekme üzerinde aşağıda görüldüğü üzere e-imza ve mobil imza için iki farklı seçenek bulunmaktadır. Kullanıcı hangi seçenek üzerinden işlem yapacak ise o seçeneği seçerek devam etmelidir.
Bunun dışında, ilgili kısım için Coğrafi Bilgi Sistemleri Yazılım Ekibi'nin çalışmaları devam etmektedir. İlgili problemlerden dolayı süreyi kaçıran tesisler olur ise, mağduriyet yaşanmayacaktır.
Not: İnternet tarayıcısının pop-up engeli var ise buna izin verilmelidir. Ayrıca, e-imza için bilgisayarda ArkSigner uygulamasının ve ArkSigner Chrome eklentisinin yüklü olması gerekir.
ezgiyurttasÇok sıkıcı bir durum, bir hafta on gündür süren bir çözümsüzlük var. Ne zaman düzene gireceğini de bilen yok. Teknolojiyi terk edip eskiden uygulanan UATF formatına dönme durumu tartışmaya açılabilir mi. İnanın bilmiyorum
Mobil imzalı şuanda başka yerlerde aktif olarak kullanabiliyorum ancak e-izin sunucu-1 kısmında hata veriyor sunucu-2 kısmında ise resimdeki gibi uyarı çıkıyor. Bu durum hala sistem problemi midir acaba?
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.