@bykc
Öncelikle merhaba ve hayırlı olsun.
Senin yapman gerekenler;
1-) Her ay düzenli olarak atık ambalaj sistemine alınan ve verilen ambalaj atıklarını sisteme girmek.
2-) Aylık değerlendirme ve iç tetkik raporlarını hazırlamak ve işletme çalışanlarına eğitim vermek.
3-) Bir lisans dosyası hazırlayarak aldığınız çevre izin ve lisans belgelerini bu dosyada saklamak.
4-) Çalıştığınız lisanslı firmaların birer lisans fotokopisini muhafaza etmek.
5-) İşçileri kontrol etmek ve kişisel koruyucu donanımları eksik mi onları kontrol etmek.
6-) İşletmede eksik birşey var ise( yangın tüpü levha vb) eksiklikleri gidermek.
7-) Yangın tüplerini kontrol etmek ve 6 ayda bir dolumlarını sağlamak ve buna istinaden belge düzenlenmesini sağlamak.

Yangın tatbikatı yaptırmak ve bunu resimlerle desteklemek ve gerekli belgeleri dosyada muhafaza etmek. İsg açısından gerekli eğitimlerin verilmesini sağlamak ve belgeler düzenlenerek dosyada muhafaza etmek.
9-) İşletmeyi günlük olarak kontrol etmek ve herhangi bir durum olduğunda gerekli kişilere haberdar etmek.
10-) Yönetmelikleri kontrol etmek.
11-) Atık stok sahasının yapılmasına özen göstermek.
12-) Endüstriyel atık yönetim planı yapılmadıysa bunu hazırlamak ve dilekçe ile Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'ne müracaat etmek.
13-) Eğer tehlikeli atığınız çıkıyorsa bunları depolamak için atık stok sahasının yapılması ve bu tür atıkların lisanslı firmalara verilmesi ve çevre bilgi sisteminden beyan yapılması.
Diyeceklerim bu kadar yine aklıma birşey gelirse yazarım. İstediğin zaman birşey sormak istersen her zaman sor. Sana dilekçelerde göndereyim. İşine yarar.