Entegre Çevre Bilgi Sistemi Hakkında - Vol.1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar merhaba,

Kısa zamanda örnek doküman hazırlamaya çalıştım. Ancak bu kadar oldu. Eksiklikler olabilir. Ama yine de yol göstereceğine inanıyorum. Herkese kolay gelsin.
İlk önce firma kaydı yapmanız aktarmayı onaylamanız gerekmektedir.
Akabinde tesis kaydı aktarmayı yapmanız gerekmektedir.
Anladığım kadarıyla :) il müdürlüğüne yine de onaya gitmesi gerekiyor. :)

Not: Opera tarayıcıyı kullanmanızı tavsiye ederim.

Uygulama Destek Hattı İletişim Bilgileri de ektedir. Bakanlığın yardımcı videosunu da ekledim.

İyi çalışmalar...



 

Ekli dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar, hesap(firma/kurum) ve tesis(şube ) listesi arasındaki fark tam olarak nedir? Danışman firmanın hizmet verdiği yerlerin tüm sadece "tesis(şube) listesinde" mi bulunmalıdır? yardımcı olabailecek olan varmı
 
Üyeler Görebilir
@hatice BURAL
Merhaba hesap firma kurum bölümünde genelde tesislerin merkezi yer alır ve aktifleştirme işlemi burada yapıldıktan sonra, tesis şube listeleri tek tek aktif edilir. Hangi tesise hangi personel ataması yapıldıysa tesisler bölümünde onu görebilirsiniz. Hesap firma kısmında genelde firma yetkilileri yer alır. Şöyle basit bir örnek verirsek, A firmasının 10 farklı ilde şubesi vardır. Öncelikle A firmasının yetkilisi kim ise hesap firma bölümünden bunu aktif eder, tesisleri tek tek aktif eder. Daha 10 ildeki şubesine kimler gidecekse yetkili olarak onları tanımlar. Bu sırada tanımlanan kişi de tesis şube listesi bölümünden süreci yürütür.
 
Üyeler Görebilir
@hatice BURAL

Diyelim siz A firmasını kurdunuz. Bu A firması, AB Şubesi ve ABC Şubesi diye iki şube açtı. A Firması "HESAP" kısmında yer alırken, "AB Şubesi" ve "ABC Şubesi" kısmı "Tesis (Şube) Listesi" kısmında yer alacak.

FİRMA kısmında yetkili iseniz, sözleşme yükleme aşamasında firma yetkilisini beklemenize gerek kalmıyor. Ancak tesis kısmında yetkili iseniz, siz sözleşmeyi yükledikten sonra FİRMA yetkilisinin E-YETERLİK uygulamasına girerek onaylaması gerekiyor. Tabi buna ek olarak FİRMA kısmından girerseniz "ŞUBE EKLEME" yapılabiliyor.
 
Üyeler Görebilir
@Cem Yılmaz
@Orhan Eskicioğlu


Vermiş olduğunuz cevaplar için teşekkür ederim. peki çevre görevlisi olarak bir tesisin danışmanlığını yapılacaksa hesap (firma) kısmında yetkilendirilmemiz doğru olurmu yoksa tesis sorumlusu olarak mı eklenmeliyiz, ama bu tesisin e-izin kısmıdan alınması gereken bazı izinleride var yeni kurulan bir tesis olduğu için geçici faaliyet belgesi gibi..
 
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar Merhaba,

Danışmanlık yaptığım işletmelerimden bir tanesinin Çevre İzni süresinin bitmesi dolayısıyla yenileme başvurusu için İl uygunluk yazısı aldım. Fakat Başvuru ekranında işlem butonuna basınca Hata oluştu diyor ve devam edemiyorum. Böyle bir hatayla karşılaşan oldu mu ? Teşekkürler.
 
Üyeler Görebilir
@Emre Kurt
Emre Bey bende bir firmamla aynı sorunla karşılaşmıştım. Bazen sorunlar sistemde çalışma yapılması sebebiyle saatlik olabiliyor onu belirteyim. Ama izin yenileme ile ilgili yaşadığım problemde Bakanlık ile görüşerek süreci yönettim. Telefonla ulaşmaya çalışın. Bir de Entegre Çevre Bilgi Sisteminde sorun bildirin. Kısa sürede cevap alabilirsiniz.
 
Üyeler Görebilir
Bugun fark ettiğim ve yeni değiştiğini düşündüğüm bir durumdan bahsetmek istiyorum.

farzedelim ki x firmasının iki tesisi var.

x firması a şubesi
x firması b şubesi

bugüne kadar e-yeterlilikte ziyaret günü atarken ya da e-izinde başvuru yaparken x firması a tesisi diye görünüyorken şu an sadece x firması olarak iki tesis gözüküyor.

benzer duruma rastlayan var mı
 
Üyeler Görebilir
@chucker

Evet benim firmalarım da aynı şekilde olmuş. 2 şubesi olanı bi şekilde ayırt ederiz ama bi firmamın 9 şubesi var nasıl ayırt edeceğiz ziyaret günlerini girerken bilemedim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst