Su verimliliği

Üyeler Görebilir
Merhaba

Su verimliliği konusunda sormak istediğin bir konu var yardım edebilen olursa sevinirim. Ek2 de endüstriyel faaliyet gösteretesis için nace kodu uymasına rağmen 50 kişi altıysa yinede tabi mi muaf mı anlayamadım. Teşekkürler.
 
Üyeler Görebilir
Merhaba, yetki belgesi yükleme kısmına hangi belgeyi yüklememiz gerekiyor acaba?
 
Üyeler Görebilir

Ekli dosyalar

Üyeler Görebilir
Üyeler Görebilir
Üyeler Görebilir
Sistemde yetki belgesi onaylanan var mı? Bir hafta oldu halen daha onay bekliyor.
 
Üyeler Görebilir
Merhabalar,

Bakanlığın sitesindeki SSS kısmında 2 şartın da (+50 çalışan ve NACE kodunun EK-1 listesinde olması) birden sağlanması durumunda tesisin yükümlü olacağı yazıyor. Güncel kılavuzdaki EK-1 listesinde NACE kodumuz bulunmuyorsa (yükümlü-gönüllü), çalışan sayısına bakılmaksızın muaf durumundayız değil mi, doğru mu anlıyorum?
 

Ekli dosyalar

  • 1781696830456.webp
    1781696830456.webp
    188.4 KB · Görüntüleme: 22
Üst