ilgili yönetmelikte danışmanlık firmaları için aylık çalışma planı oluşturulması yükümlülüğü var. ama bu adı üstünde PLAN. Planda değişiklikler olabilir. bu konuda çok stres sıkıntı yapmamamız gerekli ve bakanlığında bu anlayışta olması gerekli. ama öncelikle biz değerli meslektaşlarımızın bu kanıda olması gerekli . örneğin işletme müsait değildir planladığınız gün gidemezsiniz, hasta olursunuz gidemezsiniz, yeni bir işletme dahil olur onu ilave edersiniz, zaten bir gün kaydığında otomatik olarak diğer günlere de sirayet etmektedir
ÇEVRE GÖREVLİSİ, ÇEVRE YÖNETİM BİRİMİ VE ÇEVRE DANIŞMANLIK FİRMALARI HAKKINDA YÖNETMELİK
Yükümlülükler
MADDE 10 ç) Bünyelerinde çalışan çevre görevlilerinin hizmet vereceği işletmelere ilişkin aylık çalışma planını oluşturmak ve sistem üzerinden bildirmekle,