E-imzadan kaynaklı hatalar ve çözüm yöntemleri

Üyeler Görebilir
Elektronik imzanızı yeni aldınız, sorun yaşadınız veya bilgisayarınıza format atınız, yapmanız gereken ayarlar aşağıdaki gibidir;

1-) E-imzanıza ait kurulum ve yüklemelerin (driver ve ek programların) yüklendiğine emin olun, Eğer e-imza işlemi yaparken karşınıza küçük bir aç kutucuğu gelirse bilgisayarınız ile e-imza bağlantısı olmadığını gösterir. E-imzanızın USB portuna takılı olduğuna emin olun temassızlık olabilir, yada başka USB portuna takabilirsiniz.

2-) Denetim masası>>> program ekle kaldır dan Java ya ait bütün sürümleri kaldırın, Bilgisayarım C:>>>Program Files>>>içinde bulunan Java klasörünü silin, daha sonra
Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view URLs content!
adresinden Javanın son sürümünü bilgisayarınıza yükleyin(Java nın son sürümlerinde Denetim masası>>>Java üzerinde Sağ tuş aç>>>Advanced>>>Security sekmesindeki Mixed Code, Disable ama siz mutlaka kontrol edin) ,

3-)
Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view URLs content!
adresinden Dijital İmza Kurulum programını tıklayıp "Aç" seçin, yükleme programına ait küçük bir kutu gelecek ekrana "Yükle" butonunu tıklayın ve "Başarılı şekilde yükleme işlemi tamamlandı" uyarısını aldıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Not: Bu yüklemeler esnasında karşılaşılan hatanın nedeni kurumsal networklerdeki güvenlik ayarlarından kaynaklı olabilir, bilgi işlem yetkiliniz tarafından bilgisayarınıza internet üzerinden dosya gönderim hakkının sağlanması için gerekli ayarlarınızın yapılması gerekmektedir. (Bilgisayarınızda güvenlik duvarı, network bağlantılarında java yı engelleyen ayarlar olmamalı) Fabrika formatı dediğimiz bilgisayar firmalarına ait kısıtlamalı windows sürümlerinde de aynı hata ile karşılaşabilirsiniz.

Detaylı bilgi için;
Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view URLs content!
(HATALAR VE ÇÖZÜMLER)
Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view URLs content!
(YÜKLEMELER)
adreslerinden bilgi alabilirsiniz.
 
Üyeler Görebilir
Bakanlıkta nereyi aradinız. Ben de turkcell den . Kamu ya özel mobil imza var mıs. O sekilde basvurdum. Fakat bakanlikla gorüşüp onay verecek türkcelle. Ondan sonra mobil imza kullana biliyorum. Bana numara atabilirmisiniz
 
Üyeler Görebilir
Arkadaşlar aşağıdaki ekranda takılıp kalıyorum. Bu sayfada elektronik imza atamıyorum.Javanın son sürümü yüklü, e imza ile ilgili yetkili firma ile de görüştüm kullandığım e-imza da bir problem yok, acaba bakanlık ile ilgili mi bir sıkıntı olabilir? Konu ile ilgili yardımlarınızı bekliyorum...
 

Ekli dosyalar

  • izinportal.jpeg
    izinportal.jpeg
    45.3 KB · Görüntüleme: 33
Üyeler Görebilir
Abdullah bey dediğiniz de daha önceden yapmıştım hatta microsoft edge,mozilla,ve chrome den de deniyorum ama halen durum aynı başka bir pc de denedim sonuç değişmedi
 
Üyeler Görebilir
Merhaba arkadaşlar,
2017 itibarıyla Mobil İmza konusunda Vodafone'un da dahil olacağı bir sistem güncellemesi ile karşılaşacağımızı duymuştum.. Bu konuda daha net bilgisi olan arkadaşlar var mı?
 
Üyeler Görebilir
ben her ikisini de denedim e-imza çalışmadı. internet exp 11 de de denedim, java security de:S

@D. Savaş PEKER hala sizin yaşadığınız problemi yaşıyorum. en son taahhüt kısmında e .imza aşamasında imzalama ekranı devamlı çıkıp duruyor.

gfb başvurusunda 10. kısıma gelene kadar mobil imza ile işlem yaptım hiç sıkıntı çıkmadı, en son taahhütname imzalama aşamasında e imza kullanamıyorum, bunun nedeni java olabilir mi? fakat dediğim gibi son aşamaya kadar hiç sorun çıkmadı.
 
Üyeler Görebilir
Merhaba
İnternet explorer çalışmayı durdurdu hatası alıyorum 2 gün önce e imzamla belge yükledim sıkıntı olmadı şimdi böyle hata alıyorum çözümünü bilen ya da başına gelen oldu mu acaba ?
 
Üst