Merhabalar, sıfır atık sistemi kurulumunda ofislerde masaların altında bulunan küçük çöp kutularını kaldırarak, oluşan atıkların türlerine uygun olan kutuları ortak ulaşım alanı olan koridora koyacağız. Organik atıkları da hem yemekhanede hem ofis katında ayrı toplamayı planlıyoruz. Yemekhanede bir de yemek artıkları kutusu olacak, ekmek artıkları için ayrı kutu koymaya gerek olup olmadığına karar veremedim. Önceden evsel atık olarak isimlendirdiğimiz kutuları da 'Geri Dönüşemeyen Atık' olarak değiştireceğiz. Ancak bunlar hangi kodlarla yönetilecek, nereye verilecek, nasıl bir fiş/ sevk irsaliyesi alınacak bu süreci şuan uygulayan var mı? Önceden evsel atıkları, yemek artıklarını belediyeye veriyorduk ve fiş vs. hiçbir şey vermiyorlardı