Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Pdf formatini office formatlarina dönüştürme

Konu, 'Microsoft Office' kısmında İbrahim Eker tarafından paylaşıldı.

  1. İbrahim Eker

    İbrahim Eker CMNet Üyesi

    Arkadaşlar bugün yeni keşfettiğim bir programdan haberdar etmek istedim. zaman zaman çoğumuza lazım olmuştur mutlaka. her seferinde çok amatörce programlar ile bunu yapmak zahmetinde bulunmuştum. bu program müthiş bir profesyonellikle tüm beklentinizi karşılayacaktır bundan eminim. pdf formatında verileri saçma sapan şekillere dökerek excele aktarma dönemi bitmiştir. "adobe acrobat pro x" programına video sitelerinden gözatabilirsiniz. pdfteki tabloyu resim formatında bile olsa algılayarak tek tek tablonun tüm hücrelerini excelde hücrelere yerleştirebiliyor. ufacık bir farklılık bile göstermeden pdfteki ne ise aynen istediğiniz formata çevirebiliyor. zaten programın profesyonelliğini boyutundan da anlayabilirsiniz. 600 mb'lık bir program. 300-500 kb'lık çeviri programları gibi değil gerçekten muhteşem. umarım sizde faydalanırsınız..kolay gelsin..
     
  2. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    arkadaşım bu program zaten pdf formatını geliştiren firmanın programı yani adı üstünde adobenin
     
  3. İbrahim Eker

    İbrahim Eker CMNet Üyesi

    ben yaptım demedim zaten.programın isminde adobe yazıyor, pdf'i geliştirenin de adobe olduğunu herkes biliyordur. fakat bunun diğer converterlar gibi olmadığını, çok profesyonel bir program olduğunu, ihtiyaç duyupta saçma sapan programlarla düzgün bir sonuç elde edemeyen tüm arkadaşlara haberdar olmaları için bilgi vermek istedim. bilmeyen yoktur bunu diyorsan düne kadar ben vardım. en azından benim gibi bilmeyenler faydalansın.
     
    Fatih Közen ve serdaralkan bunu beğendi.
  4. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    mühendiz bey agresif olmaya gerek yok yaptığın paylaşımı beğendim zaten farketmediysen ayrıca adobe yapmasında kim yapsın tarzında bir yazı yazdım ama ne yazıkki sen bunu farklı bir mecraya çektin eğer hatalıysam kusuruma bakma özür dilemesinide bilirim ayrıca diğer programlar için söylediğin sözlerede bir cevap vereyim bu bir piyasadır ve programların fiyatları ve işlevsellikleri değişir sen bu programı kullanırsın başkası onun için daha makul olanı kullanır
     
  5. serdaralkan

    serdaralkan CMNet Üyesi

    Teşekkürler paylaşım için böyle bir program indirmemiştim hiç deneyeceğim.
     
  6. Sedat Azizoğlu

    Sedat Azizoğlu CMNet Üyesi

    "Apago PDF Shrink" tavsiye ederim :)
     
    WalkMan, Fatih Özcan ve Noyan Temuçin bunu beğendi.
  7. Noyan Temuçin

    Noyan Temuçin CMNet Üyesi

    yaptığım testlerin sonuçlarını paylaşıyorum.
    abby fine reader trial ve adobe acrobat xı pro trial ile
    75 dpi çözünürlük ve harf tanımada abby fine reader acrobat karşısında galibiyetle çıktı fakat abby fine reader sayfa düzeninde yenildi.
    150 dpi çözünürlük ve harf tanımada abby fine reader acrobat karşısında azimli bir şekilde yine daha iyi sonuç verdi
    300 dpi çözünürlükte abby fine reader ve acrobat başa baş mücadele etti ve berabere kaldılar
     
  8. Mahmut Cimşit

    Mahmut Cimşit CMNet Üyesi

    bunların hepsi geride kaldı artık office 2013 var. pdf'i sağ tıkla word ile aç de pdf aynen word dosyasının içinde,
    yok ben bunlar ile ugraşacak vaktim yok pdf bozulmasın ben işimi yapayım diyorsan solidpdf kullanacaksın. Açıyorsun pdf'i içinde istediğin değişikliği yapıyorsun. sonra kapat pdf.
     
    Çağatay Atay ve Fatih Özcan bunu beğendi.
  9. bll_2081

    bll_2081 CMNet Üyesi

    nitro pdf tavsiye ediyorum. pdf converter görevini görebiliyor.
    Ayrıca pdf üzerinde sayfaya yazı şekil ekleme yapılabiliyor.
     

İlginizi Çekebilir

DSC_0236.JPG
Merhaba Atık kodu hakkında bilgisi olan varmı? atık: araç filmlerinin deforme olmuş olanları
SAM_0490.JPG
Merhaba, Çalıştığım yerde zımpara işinde kullandığımız flap disklerin atık kodları ve bertaraf/geri dönüşümü ile ilgili yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim. [ATTACH][ATTACH] Ayrıca...
41.jpg
Merhaba, Çalıştığım yerde zımpara işinde kullandığımız flap disklerin atık kodları ve bertaraf/geri dönüşümü ile ilgili yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim. [ATTACH][ATTACH] Ayrıca...