Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2013 mühendis asgari ücreti hakkında

Konu, 'ARŞİV' kısmında Hakan Bedel tarafından paylaşıldı.

  1. Hakan Bedel

    Hakan Bedel CMNet Üyesi

    evet mail gönderen herkesi arıyorlar
     
  2. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Ne için
     
  3. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Hakan seninle çevre mühendisliği hukuk bürosu mu açsak ?Her türlü hak aranır :)
     
  4. mail bile okumayan biri bana açıklama yapıyor," gönderdiğiniz mail okumadım ama arkadaşlar söyledi...." çok ciddi bir odamız var gercekten, esefle kınadım malesef:(
     
  5. Hakan Bedel

    Hakan Bedel CMNet Üyesi

    aramasıda bi geilşmedir yasemin hanım
     
  6. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Şaka yapıyor olmalısın o nasıl bir ifade arayın sema hanıma söyleyn böyle mi hak arıyorsunuz
     
  7. geçekten:( hak aramak içinde karşındaki kişilerin haktan hukuktan haberi olması lazım bu saatte aramaları bile normal değil iş yerindeyim ne kadar rahat konuşabilirim maille dönsünler niye arıyorlar:mad:
     
    Fatih Közen bunu beğendi.
  8. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Bu olmadı aramıyorlar diiye şikayet ediyoruz arıyorlar mail atsınlar diyorsunuz
    Müsait değilim diyin kapatın gene arasınlar Biz arasınlar diye uğraşıyoruz oraylada mücaddele veriyoruz
     
    Hakan Bedel bunu beğendi.
  9. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Daha ajandamıda göndermediler :) Adana temsilciliği uyuyor kaç kez telefon açtım gene tık yok.
     
  10. Hakan Bedel

    Hakan Bedel CMNet Üyesi

    temsilvilik ajanda göndermez.şubeyi arayın ankara ;)
     
  11. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Temsicilik oda ya bağlı değil mi .Ona iletilen şikayet Ankara ya iletilmiştir.Arasın hergün telefonda konuşmmuyorlar mı zaten.
     
  12. kızacaksınız ama;) mail atın;)cmo@cmo.org.tr
     
  13. Hakan Bedel

    Hakan Bedel CMNet Üyesi



    SGK Hizmet dökümünüzün çıktısını alıp dilekçeye eklemeyi unutmayınız.
     
  14. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Ajanda yerine yönetmelik yada başka bişey göndersler daha güzel olur.Ajandayı zaten şirketlerden alıyoruz.Mailde atmıştım tarafıma ulaşmadı diye.
     
  15. dergi mesela;)banada atın dedi gelince paylaşırım:)
     
  16. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Dergi de olbilir 8 tl yerine 10 tl alsın dergi göndersin ajanda neymiş bizim bakkal bile ajanda ve takvim veriyor :)
     
  17. Aynen katılıyorum yazalım bunu sefer beylerin market bile ajanda veriyor marketten farkınız olsun diye:D
     
  18. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

  19. sefertunca

    sefertunca CMNet Üyesi

    Gerçekten al yegenim al reklam yaparsın diyor hüsam market.Takvim al ajanda al zorla veriyor :)Odaya para veriyorum gene alamıyorum
     
  20. :koptum::komik: birde ajandanın yıl gelmeden dağıtılması gerekmez mi ay bitti ajanda bekliyoruz:)